خبرهای داغ:
جامعه اسلامی مهندسین با تائید کلیات دولت یازدهم، به عملکرد دولت در برخی از بخش‌ها نقد جدی دارد، دولت در عرصه‌هایی چون کنترل تورم خود را موفق می‌داند ولی عملکرد دولت در بخش رکود و اشتغال قابل‌قبول نیست بنابراین قرار بر حمایت از کاندیدایی روحانی از طرف جامعه اسلامی مهندسین نیست.
کد خبر: ۸۷۳۴۴۲۶
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان قائم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان پیرامون برگزاری دوازدهمین کنگره سراسری جامعه اسلامی مهندسین با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و خط‌ مشی‌های دوسالانه  تعیین‌شده این حزب سیاسی اظهار کرد: بر طبق روال هر دو سال، اعضای جامعه اسلامی مهندسین سراسر کشور در تهران تشکیل می‌شود و از هر دفتری به‌تناسب اعضا، نمایندگانی شرکت می‌کنند.

رسول حامدیان بابیان اینکه دستور جلسه چنین همایش‌های سراسری، بررسی عملکرد دو سال گذشته دفاتر جامعه اسلامی، تدوین و تصویب برنامه دو سال آتی حزب و سوم انتخاب شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسی برای دو سال است،گفت: در دوازدهمین جلسه سراسری همه این موارد صورت گرفت.

وی تأکید کرد: خط‌ مشی برای بخش‌های فرهنگی، تشکیلاتی و سیاسی جامعه اسلامی با حضور اعضا در این کنگره تعیین شد، به‌عنوان نمونه خط‌ مشی جامعه اسلامی مهندسین در بخش توسعه و گسترش خود، به این نحو است که جذب روزافزون داشته باشد، البته با این نگاه که به سمت جذب افراد نخبه در عرصه‌های مختلف برود.

قائم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان ادامه داد: ارتباط‌گیری با دیگر احزاب، گروه‌ها و تشکل‌های اصولگرایی و همسو یکی از اولویت‌ها است، اما در باب انتخابات ۹۶، تشکیل جلسات با تشکل‌های اصولگرایی  و بررسی ابعاد مختلف  برای رسیدن به یک جمع‌بندی همه‌جانبه در مورد نامزدهای انتخاباتی موردنظر است.

وی عنوان کرد: بحث انتخابات شورای اسلامی بویژه در کلان‌شهرها اولویت جامعه اسلامی مهندسین است و حضور فعالانه در سراسر کشور برای انتخابات شورای شهرها و بخصوص کلان‌شهرها که رنگ و بوی سیاسی دارد، از اولویت‌ها و خط‌ مشی‌های تعیین‌شده است.

حامدیان در پاسخ به اینکه آیا جهت گیری جامعه اسلامی مهندسین بر حمایت از دولت فعلی برای انتخابات آتی است یا نه، گفت: جامعه اسلامی مهندسین بر طبق منش و روش رهبر معظم انقلاب همواره از دولت در زمان حیاتش دفاع و حمایت می‌کند، ولی این به‌منزله حمایت از دولت یازدهم برای تشکیل کابینه دوازدهم نیست.

قائم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه عده‌ای از اصلاح‌طلبان معتقدند، جامعه اصولگرایی نامزد شایسته و قوی برای انتخابات ۹۶ ندارد، در غیر این صورت معرفی می‌کردند، گفت: جامعه اصولگرایان نه‌تنها از عدم نامزد مقبول و کارآمد برای انتخابات ۹۶ رنج نمی‌برد بلکه زیاد داشتن کاندیداهای قابل‌قبول مشکل است، بر این اساس به جمع‌بندی رسیدن بر یک نفر باید در اولویت همه جامعه اصولگرایی کشور باشد که اتفاقی چون سال ۹۲ رقم نخورد.

این فعال سیاسی در اصفهان اذعان کرد: جامعه اصولگرایی کشور باید توجه جدی به شرایط کشور داشته باشد و باید به این سمت بروند که درهرصورت به جمع‌بندی بر روی یک نفر برسند.

به اعتقاد حامدیان، اجماع بر یک نفر می‌تواند پیروزی و موفقیت نامزد اصولگرای قوی را تضمین کند ولی اگر تشتت نظرات باشد، اصولگرایی دچار مشکل خواهد شد که پیش‌بینی ما رقم خوردن  این اتفاق خوب با محوریت جامعه روحانیت مبارز  است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها