خبرهای داغ:
دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی از آغاز دور دوم جشنواره از ۱۱ شهریور و در جلسه استاد محسن امیری خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۴۴۴۰
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، فراخوان دور دوم جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» اعلام شد.

 

داود جعفری دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی از برگزاری دور مقدماتی جشنواره در پنج جلسه قرآن خبر داد و گفت: دور مقدماتی از روز پنج‌شنبه ۱۱ شهریور‌ماه ۱۳۹۵ در جلسه استاد محسن امیری واقع در مسجد ولیعصر(عج) آغاز و در ادامه در روز ۱۳ شهریور جلسه استاد‌ تاجزاده واقع در مسجد انصار‌الحسین(ع) میزبان جشنواره خواهد بود.

 

جعفری افزود: جلسات آقایان سعید طوسی در مسجد‌النبی(ص) نارمک، احمد ابوالقاسمی در فرهنگسرای قرآن و جعفری در حسینیه صاحب‌الزمانی(عج) در روز‌های ۱۵، ۱۶ و ۱۸ شهریور‌ماه میزبان مرحله مقدماتی دور دوم جشنواره خواهد بود.

 

وی درباره نحوه برگزاری مسابقات مقدماتی گفت: در این مرحله استاد جلسه سه نفر را برای شرکت در مسابقه معرفی می‌کند و سایر شرکت‌کنندگان بسته به تعداد داوطلبان بر اساس قرعه تا یک سقف معین مشخص می‌شوند و رقابت آغاز می‌شود.

 

جعفری از افزایش رأی داوران مسابقات خبر داد و گفت: تا پیش از این داوران پنج کارت رأی در اختیار داشتند که از دور دوم ۱۰ کارت رأی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. همچنین هر شرکت‌کننده می‌تواند ۲۰ کارت رأی را در بین هواداران خود تقسیم کند، البته باید در هر کارت نام سه شرکت‌کننده نوشته شود.

 

دبیر جشنواره تلاوت مجلسی از توزیع تعداد مشخصی کارت رأی در بین عموم مدعوین خبر داد و گفت: تعدادی کارت رأی هم در بین عموم علاقه‌مندان تقسیم می‌شود که باید آنها هم هرکدام به سه نفر رأی بدهند.

 

ویدرخصوص مرحله نهایی دور دوم جشنواره گفت: فینال این دور از جشنواره 26 شهریورماه در حسینیه صاحب‌الزمانی(عج) واقع در خیابان مولوی نرسیده به خیابان حضرت ولیعصر(عج) برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها