مسوول سازمان بسیج کارگری استان یزد در گفتگو با «بسیج»:

سرپنجه‌های اقتصادی کشورمان، مزد می‌گیرند نه حقوق نجومی

مسعود نیکنام گفت:جرثومه اقتصادی را مزدبگیران بر دوش می‌کشند نه حقوق نجومی‎ها و سرپنجه‌های اقتصادی کشورمان محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۳۴۴۹۰
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

 مسعود نیکنام مسوول سازمان بسیج کارگری استان یزد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه تاکیدات رهبری معظم برای رسیدگی به حقوق نجومی‌ها تداوم دارد اظهار داشت: تضاد دریافت و پرداخت حقوق در جامعه، آسیب زننده بنیان اقتصادی کشور است.

وی با بیان جرثومه اقتصادی را مزدبگبران بر دوش می‌کشند افزود: در جامعه یک سری افراد مزدبگیر هستند و فعالیت‎های پر خطری را انجام می‌دهند و سرپنجه‌های اقتصادی کشورمان هستند و حقوق نجومی‌هایی که ده ها برابر این افراد حقوق گرفته‌اند ولی نتوانستند امورات جزیی در اقتصاد را به پیش ببرند.

نیکنام در ادامه بیان داشت: عدالت حقوقی باید در کشورمان هر چه زودتر اجرایی شود و برخورد قانونی را می‌طلبد تا دولت پیگیری لازم را داشته باشد.

مسوول بسیج کارگری استان یزد خاطر نشان کرد: برای حقوق نجومی‌ها سنخیت قانونی رعایت نشده است و با مزد بگیران جامعه تفاوت زمین تا آسمان دارند لذا باید یکسان سازی حقوقی با توجه به میزان عملکرد هر فرد در جامعه ایجاد شود.

نیکنام در خاتمه افزود: تدابیر خاص برای حقوق نجومی‌ها از سوی دستگاه‌های ذیربط اجرایی شود.

ارسال نظرات