خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 82 سپاه قزوین:

تمرینات رزمندگان در راستای حفظ آمادگی برای ماموریت‌های محوله است

فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین خاطرنشان کرد: امروزه تمرینات شما رزمندگان در راستای حفظ آمادگی برای انجام ماموریت های محوله است.
کد خبر: ۸۷۳۴۵۱۶
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

سرهنگ هاشم آذربایجانی فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج)قزوین،در جمع رزمندگان اردوی صحرایی با  یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم بیان کرد: امروزه تمرینات شما رزمندگان در راستای حفظ آمادگی برای انجام ماموریت های محوله است.

وی افزود: وظیفه همه رزمندگان این است که خودمان را آماده نگه می داریم تا در مقابل استکبار ایستادگی کنیم و از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنیم .

فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج)قزوین خاطرنشان کرد: زمانی رژیم عراق در زمان صدام در خدمت استکبار بود و هشت سال جنگ را برما تحمیل کرد ولی ما در مقابل او و تمام استکبار و کشورهای عربی حامی صدام مقابله کردیم و آنان را شکست دادیم.

آذربایجانی اضافه کرد: اما امروزه در عراق حاکمیت شیعی وجود دارد که با اهداف انقلاب اسلامی نزدیک است و از آنجایی که وظیفه سپاه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و حاکمیت در عراق امرور یکی از این دستاوردهای انقلاب است ما از آن دفاع می کنیم .

 

فرمانده تیپ 82 صاحب الامر (عج)در خاتمه متذکر شد: سوریه امروز خط مقدم و محورمقاومت است و دشمنان انقلاب تلاش می کنند خط مقدم جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کنند و ما و ظیفه داریم امروز این محور را تقویت نمائیم.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار