امام جمعه میناب در جمع دولتمردان این شهرستان گفت: مدیران باید در برنامه ها و تصمیم ها اولویت شهرستان را عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی تعیین کنند.
کد خبر: ۸۷۳۴۵۱۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸

حجت الاسلام والمسلمین میرزا حسین معتمدی فر در حاشیه دیدار مدیران شهرستانی گفت: مدیران شهرستان باید در هفته دولت با اهم و مهم کردن تصمیم ها تصمیم به موقع را در جهت رونق و ایحاد اشتغال در شهرستان اخذ نمایند.

وی سالم بودن و ساده زیستی، حراست صحیح از سیستم اداری، اخذ تصمیم به موقع، مراقبت از خود، اهم و مهم کردن تصمیم ها، رعایت حرمت مردم و بیداری از حراست را وظیفه مدیران دانست و افزود: هر مسئولیتی در قبال یک سوگندنامه و تعهد بینهایت است.

معتمدی فر با بیان اینکه عدم تصمیم به موقع موجب تضعیف حقوق مردم می شود بیان داشت: یک مدیر باید بهترین کار و تصمیم را برای خدا و رضایت مندی مردم انجام دهد و برای دستیابی و رفع مشکلات مردم تلاش کند.

وی یکی از اولویت های مهم شهرستان میناب را اشتغالزایی و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی برشمرد و تاکید کرد: مدیران با تصمیم به موقع و حراست صحیح زمینه اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی را در شهرستان پیاده کنند و از پرداختن به کارهای غیر مهم بپرهیزند.

خطیب جمعه میناب تصریح کرد: بهترین افتتاحیه افتتاحیه ای است که جوانان را به اشغال پایدار سوق دهد و ناتمام گذاشن پروژه ها بزرگترین آسیب و رکود شهرستان را به دنبال خواهد داشت.

جای مدیران در مناسبت های اجتماعی خالی است

امام جمعه شهرستان میناب بیان کرد: مدیران باید در همه عرصه ها در شهرستان فعال باشند ولی متاسفانه جمال برخی مدیران از دایره دید خالی است.

وی اقزود: مدیران باید بعنوان یک الگو در شهرستان در جمع و بین مردم فعالیت داشته باشند و همانطور که مردم در تمامی عرصه ها و صحنه ها حاظرند مدیران نیز باید همینطور باشند.

ارسال نظرات