محمد صنعتی قائم مقام با اعلام این خبر افزود: گستردگی بخش‌ها و تنوع برنامه‌ها باعث شده تا ستاد برگزاری جشنواره با مهندسی جغرافیایی دو مجموعه بزرگ سینمایی تهران را برای میزبانی از این جشنواره انتخاب نماید
کد خبر: ۸۷۳۴۵۲۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

 ضمن اینکه بخش‌های از برنامه‌های جشنواره در مناطق مختلف کشور به اجرا در می‌آیند.

وی ادامه داد: پردیس سینمایی ملت طی روزهای 2 تا 9 مهرماه سالجاری میزبان بزرگترین رویداد سینمایی با محوریت سینمای مقاومت می‌شود و ده‌ها برنامه شامل: نمایش فیلم‌های بخش‌های مختلف مسابقه، نشست‌ها و میزگردها، ورگ‌شاپ و فضاهای آموزشی، تشریفات میهمانان و خبرنگاران، محل استقرار گروه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی داخلی و خارجی، سخنرانی‌های استراتژیک و ... می‌شود.

قائم مقام دبیر جشنواره مقاومت خاطرنشان ساخت:  جشنواره مقاومت در این دوره شامل 23 بخش است که یکی از گسترده‌ترین جشنواره‌های سینمایی با ابعاد وسیع اجرایی در سطح ملی و بین‌المللی به شمار می‌آید.

به گزارش سرویس مدیریت ارتباطات و امور رسانه بنیاد فرهنگی روایت خبرگزاری بسیج ، وی همچنین، برگزاری همزمان در مناطق مختلف کشور و هفته‌های فیلم در دیگر کشورها از دیگر ویژگی‌های این رویداد مهم بین‌المللی عنوان کرد و اضافه کرد: پردیس سینمایی ملت با پنج سالن و فلسطین با سه سالن میزبانان جشنواره در تهران مشخص شدند و در صورت ارزیابی و نیاز قطعا، سالن‌های دیگری هم به جمع مکان‌های برگزاری جشنواره اضافه می‌شوند.

شایان ذکر است چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به همت بنیاد فرهنگی رایت و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با شعار "تجلی گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی"از 2 تا 9 مهر ماه سالجاری در تهران، مناطق مختلف کشور و در قالب هفته فیلم در چند کشور جهان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات