دیدار و تجلیل از سه خانواده معظم شهدای بخش بندزرک – میناب

از سه خانواده معظم شهدای بخش بندزرک با حضور بخشدار بخش بندزرک،شورای بخش و فرمانده حوزه مقاومت صاحب الزمان(عج) بخش بندزرک میناب به مناسبت هفته دولت تجلیل شد.
کد خبر: ۸۷۳۴۵۴۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸

سرگرد سید حسن طالبی فرمانده حوزه صاحب الزمان (عج) بخش بندزرک در حاشیه دیدار از سه خانواده شهید بخش بندزرک در گفتگو با خبرنگار ان، گفت: همه کارها باید برای خدا باشد و تنها کارهایی باقی می ماند و جاودانه می شود که رنگ خدایی داشته باشد، همانند شهدا که در راه قرب الی الله به دفاع برخاستند و در راه خدا به شهادت رسیدند و جاودانه شدند.

وی افزود: شهادت در راه خدا سعادتی است که خداوند نصیب هرکسی نمی کند خوشا به حال خانواده های شهدا که چنین فرزندانی را تربیت نمودند تا به مقام قرب الی الله برسند.

سید طالبی اظهار داشت: سرکشی از خانواده های معظم شهدا وظیفه همه مسئولین است و ما از دیدار با این عزیزان روحیه می گیریم و در این دیدارها اگر بتوانیم قدمی برداریم و یا قلمی بزنیم هر چند جزیی هم شد برای گشایش کار آنها انجام دهیم خدا را شاکر هستیم .

وی خاطر نشان کرد: تقدیم ۲۳ شهید والامقام به نظام و انقلاب نشانه تربیت فرزندان مومن و متعهد انقلابی به دستان خانواده های مومن و از افتخارات بخش بندزرک است.

شهیدان ذاکری، سعید صمدی و شهید دوامی سه شهید بخش بندزرک از توابع شهرستان میناب هستند.

بخش بندزرک با ۳۹ هزار و ۳۷۸ نفر جمعیت بر اساس سرشماری سال ۸۵ دارای هفت هزار و ۴۴۹ خانوار در ۱۵ کیلومتری شهرستان قرار دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار