مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

دشمنان اسلام مقدسات و ارزش های اسلامی را نشانه گرفته اند

امروز دشمنان اسلام، مقدسات و ارزش‌های اسلامی همچون قرآن و محبت به اهل‌بیت را نشانه‌گرفته‌اند.
کد خبر: ۸۷۳۴۵۷۹
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در بازدید از پایگاههای مرزی سردشت و در جمع رزمندگان تیپ 36 انصارالمهدی(عج) در منطقه مرزی سردشت گفت : امروز دشمنان اسلام، مقدسات و ارزش‌های اسلامی همچون قرآن و محبت به اهل‌بیت را نشانه‌گرفته‌اند.

حجت الاسلام متین افزود: تهدیداتی كه امروز جوامع اسلامی خاصه جامعه اسلامی ایران را فراگرفته است، تصریح كرد: دشمنان از دیرباز با شناخت نقاط ضعف و قوت مسلمانان در پی لطمه‌زدن به نقاط قوت بوده‌اند.

وی در ادامه ضمن توصیه به جوانان در مورد مطالعه و دقت در شناخت دشمن، اظهار داشت: امروز دشمنان اسلام مقدسات و ارزش‌های اسلامی همچون قرآن و محبت به اهل‌بیت را نشانه گرفته‌اند و با ساختن مذاهب دروغین و ترویج خرافه‌ها در پی سست كردن اعتقادات مردم هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) در پایان این بازدید ضمن تجلیل از ایثارگری رزمندگان زنجان در این مناطق خاطر نشان ساخت: از خود گذشتگی رزمندگان در مرزبانی را مصداق واقعی ولایتمداری دانست که با هیچ پاداشی نمی توان از رشادتهای رزمندگان سپاه اسلام در حراست از مرزهای جغرافیایی و عقیدتی نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیر کرد.

همچنین مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در استان در جمع رزمندگان زنجان در منطقه عملیاتی سردشت گزارشی را از عملکرد حوزه نمایندگی ولی فقیه در سردشت ارائه داد.

گفتنی است، حجت الاسلام نجفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ از پایگاههای مرزی سردشت چون پایگاههای کلاله، دوخونه ، قلعه، پانه سر یک و پانه سر دو بازدید کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار