نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

هفته دولت فرصت مناسب برای ارائه خدمات دولتمردان ملت ایران است

هفته دولت یک فرصت است تا دولتمردان خدماتی که برای ملت ایران ارائه می‌شود به مردم بیان کنند.
کد خبر: ۸۷۳۴۶۷۰
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: هفتم شهریور سال 82 شهادت شهید مهراب نجف آیت الله حکیم و جمع زیادی از زواران حرم مطهر حضرت علی است که استکبار جهانی عامل انفجار حرم مطهر حضرت علی (ع) بوده است.

آیت‌الله علی خاتمی افزود: هشتم شهریور 1360 سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر توسط استکبار جهانی است که چهره واقعی خود را به ترور شهیدان رجایی و با هنر به ملت ایران نشان داده اند.

وی اظهار داشت: هفته دولت یک فرصت است تا دولتمردان خدماتی که برای ملت ایران ارائه می‌شود به مردم بیان کنند و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی بدارند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه اکنون که تورم کنترل شده است باید به فکر رونق اقتصادی باشیم، تصریح کرد: رهبر انقلاب در هفت محور راه کار را به اعضای دولت ارائه کرده اند که یکی از محور های اصلی بیانات رهبری اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: مطالبات مقام معظم رهبری با تلاش و فرماندهی معاون اول رئیس جمهور و در استانها توسط استانداران به زودی زود محقق میشود و آثار و برکات این تلاشها در ارتباط با اقتصاد مقاومتی به عنوان اولویت نخست و رونق اقتصادی مشاهده خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار