دولت از تمامی سرمایه های اجتماعی نخبگان و کسانی که نقد منصفانه دارند، استقبال می کنند.
کد خبر: ۸۷۳۴۶۷۴
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵

معاون پارلمانی رئیس جمهوری:

دولت از تمامی کسانی که نقد منصفانه دارند، استقبال می کنند

دولت از تمامی سرمایه های اجتماعی نخبگان و کسانی که نقد منصفانه دارند، استقبال می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون پارلمانی رئیس جمهوری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه زنجان این هفته گفت: در شرایط کنونی کشور به شدت به همدلی و انسجام و وحدت ملی نیاز دارد،که تحقق این امر مهم یاس دشمنان را به دنبال دارد.

حسینعلی امیری افزود: دشمنان نظام اسلامی همواره شرایط کشور را رصد می کنند و هر چه اتحاد و انسجام ملی تقویت شود، دشمنان ناامیدتر می شوند و کشور از گزند توطئه ها مصون می ماند.

وی تصریح کرد: بدخواهان بدانند که ناامید کردن مردم نسبت به دولت، نا امیدی مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی را به دنبال دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری اظهار داشت: عمده بحث دولت به مساله اقتصادی، رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و رفاه عموم مردم است که تحقق این امر به عزم ملی نیاز دارد.

وی بیان کرد: مشکل اقتصادی کشور ساختاری است و رفع آن در مدت زمان کوتاهی امکان پذیر نیست و دولت کارهای اساسی را در این بخش مورد توجه قرار داده است.

امیری افزود: در حوزه سلامت کارهای بزرگی انجام شده است، موضوع بیمه سلامت و حمایت دولت از قشرهای آسیب پذیر و صدور دفترچه های بیمه خدمات درمانی گام های بلندی بود که برداشته شد و بیش از 11 میلیون نفر در اجرای این طرح تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری ادامه داد: خوشبختانه دولت در حوزه های مختلف در اصلاح نظام اداری و در برخورد با فساد و شفاف سازی کارهای زیادی انجام داده است.

وی یادآور شد: در دیدار اخیر هیات دولت با رهبری گزارش هایی از سوی معاون اول رئیس جمهوری و شخص رئیس جمهوری ارائه شد که از جمله آن راه اندازی بیش 7 هزار و 500 واحد تولیدی تعطیل شده بود که برای رهبری نیز قابل توجه بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری خاطر نشان ساخت: رهبری تاکید داشتند که کارهای انجام شده به مردم اطلاع رسانی شود که البته با این اقدامات وظیفه دولت سنگین تر شده و باید بیش از گذشته تلاش و با شتاب بیشتری در جهت خدمتگزاری گام بردارد.

ارسال نظرات