مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: یکی از ارکان اصلی کاروان های راهیان نور که در تاثیر بخشی و هدایت نسل جوان بسیار مثمر ثمر هستند، راویان اند.
کد خبر: ۸۷۳۴۶۸۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام و المسلمین معتمد در اختتامیه کارگاه آموزشی راویان فتح سپاه قدس گیلان که با عنوان «شهدای مدافع حرم» در اردوگاه آموزشی شهید بیگلو برگزار شد اظهار کرد: یکی از ارکان اصلی کاروان های راهیان نور که در تاثیر بخشی و هدایت نسل جوان بسیار مثمر ثمر هستند، راویان اند.

وی با بیان اینکه دو نوع روایت داریم گفت: این دو روایت شامل خارج از متن و روایت درون متنی است؛ که روایت خارج از متن به ساختار عملیات ها و دفاع مقدس مانند حدود جغرافیایی و ساختار کلان مربوط می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان درباره روایت درون متنی تصریح کرد: روایت درون متنی به دنبال توصیف و سبک زندگی شهداست و راویان باید روی همین نقطه تمرکز کنند. باید تبیین کنند که در شب های عملیات در درون سنگرها چه گذشته و  سیره شهدا را برای زائران تشریح کنند.

حجت الاسلام معتمد در ادامه به بیان خاطرات خود از دوران دفاع مقدس و حضور در عملیات های والفجر مقدماتی، والفجر۸، محرم و رمضان پرداخت.

به گزارش بسیج؛ در پایان این دوره پس از آزمون کتبی و حضور عملی در کاروان های راهیان نور، به شرکت کنندگان مدارک آموزش مقدماتی روایتگری و تداوم آموزش روایتگری اعطا خواهد شد.

ارسال نظرات