همزمان با هفته دولت:

بهره برداری تولیدی پوشاک و البسه بیمارستانی ندای آسمانی زنگان

تولیدی پوشاک و البسه بیمارستانی ندای آسمانی زنگان با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و استاندار زنجان در شهرک صنعتی شماره یک به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۷۳۴۷۰۰
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، تولیدی پوشاک و البسه بیمارستانی ندای آسمانی زنگان با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور و مهندس اسداله درویش امیری استاندار زنجان در شهرک صنعتی شماره یک به بهره برداری رسید.

گفتنی است، این واحد تولیدی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی از سال94 برای کمک به زنان سرپرست خانوار و زنان خانواده های معتادان نجات یافته احداث شده است و امروزه مسئولیت تولید همه لباس های مورد نیاز تمام بیمارستان های استان زنجان را بر عهده دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در این مراسم با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی یکی از معضلات کنونی جامعه و از دغدغه های مهم مسئولان است گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر لزوم کاهش آسیب های اجتماعی تاکید دارند و برای یافتن راهکار حل آن، 2 جلسه چهار ساعته تشکیل داده و سران سه قوه را نسبت به تحقق آن موظف نموده اند.

امیری عشق به خداوند و خدمت به بندگان خدا را از ویژگی های برجسته شهیدان رجایی و باهنر توصیف نمود و افزود: خدمت به خلق و بازگرداندن انسان ها به زندگی از هر عبادتی نزد خداوند بالاتر است.

وی راه اندازی واحدهای تولیدی و حمایت از معتادین بهبود یافته را بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: کارآفرینان و مدیرانی که در راستای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی فعالیت می کنند باید مورد تحسین قرار گیرند.

همچنین در این مراسم استاندار زنجان نیز به مسئله آسیب های اجتماعی بعنوان یکی از معضلات جامعه اشاره نمود و گفت: فقط مبارزه با آسیب های اجتماعی نتیجه بخش نخواهد بود و باید برای پیشگیری و حل این معضلات نیز راهکارهای مناسبی اندیشیده شود.

مهندس اسد اله درویش امیری با بیان اینکه امروزه اعتیاد افراد تحصیل کرده، جوانان و فرهیختگان جامعه را هم درگیر کرده است، افزود: به حتم سرمایه گذاری برای نجات آسیب دیدگان اجتماعی و خانواده آنان می تواند جامعه را به سمت تولید و سرمایه گذاری هدایت کند.

مهندس درویش امیری مشکل بیکاری جوانان را نیز از معضلات و آسیب های اجتماعی جامعه برشمرد واظهار داشت: معتادین بهبود یافته پس از نجات از دام اعتیاد باید به سمت سرمایه گذاری، تولید و اشتغال بروند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار