همزمان با گرامیداشت هفته دولت 6 واحد صنعتی با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در استان زنجان راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۷۳۴۷۰۹
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همزمان با گرامیداشت هفته دولت 6 واحد صنعتی با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در استان زنجان راه اندازی شد.

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان زنجان در مراسم افتتاح این واحدهای صنعتی گفت: در سطح استان از 350 واحد تولیدی تعطیل شده از سال 93 ، 50 واحد به گردونه تولید بازگشتند.

مهندس ناصر فغفوری افزود: برایند تعطیلی واحدها در 2 سال اخیر 20 تا 25 واحد تولیدی بوده است.

وی با اشاره به فعالیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در استان تشکیل شده است، اظهار داشت: 952 واحد تولیدی در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کردند که 146 واحد به کمیته کارشناسی رفته و 352 پرونده هم به شعبات ارسال شده و 176 مورد عقد قرارداد و 51 واحد تسهیلات پرداخت شده است.

فغفوری یادآور شد: مقرر گردیده تا پایان شهریور 445 میلیارد تومان جذب و به واحدها پرداخت شود.

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان عنوان کرد: میزان تعطیلی واحدهای تولیدی از 28 درصد در انتهای سال 93 به 22 درصد کاهش یافته است که این آمار در حوزه صنایع بزرگ و متوسط زیر 7 درصد است.

وی افزود: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته در حوزه توسعه صنعتی و معدنی، شاهد جهش صنعتی خوبی در آینده نزدیک در استان باشیم.

فغفوری اظهار داشت : 6 واحد راه اندازی شده در هفته دولت زمینه اشتغال 500 نفر و با سرمایه گذاری 6500 میلیارد ریال آغاز به کار کرده اند.

گفتنی است، شرکت راشا کاسپین ایرانیان، فولادکاران افق، کیان فولاد، کیا شیمی زنجان، صنایع سیم و کابل نور زنجان و شرکت خوراک دام و طیور پروژه های افتتاح شده در هفته دولت در استان زنجان می باشند.

ارسال نظرات