خبرگزاری بسیج: مسئول بسیج سازندگی سپاه امامت تبریز در حاشیه اردوی یکروزه بسیجیان این سپاه در روستای قزلدیزج، با اشاره به استقبال خوب بسیجیان از این اردوها، گفت: روحیه جهادی در بسیجیان و مردم فرهنگ سازی شده به طوری که عده ای از مردم عادی نیز در این طرح ها شرکت می کنند.
کد خبر: ۸۷۳۴۷۱۲
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فریدون وظیفه با توجه به اینکه اردوهای یک و ده روزه بسیج سازندگی از رونق بیشتری برخوردار شده، اظهار کرد: استقبال از این اردوها موجب شده است که برای طرح ها زمان بندی کرده و گروه ها برای انجام کارهای جهادی منتظر فراهم شدن موقعیت خدمت می شوند.

وی اردوهای جهادی را یک نعمت تلقی و اظهار کرد: خداوند این نعمت را برای ما هدیه داده تا به مردم مستضعف، اقتصاد کشور، تولید داخل و به اشتغال جوانان کمک کرده و برای قدردانی از این نعمت الهی باید شبانه روزی کار کنیم.

وظیفه خاطرنشان کرد: کار اردوهای جهادی به خاطر اصل و هدف مقدس خود روز به روز رونق پیدا کرده و مورد استقبال عمومی است.

وی با اشاره به فعالیت بسیجیان پایگاه قزل دیزج سپاه امامت تبریز در این اردو، تصریح کرد: این بسجیان در قالب اردوی جهادی، اقدام به لای روبی قنات و پاکسازی مزارع و مراتع کرده و محوطه مربوط به دامداران روستا را حصار کشی کرده و در اختیار روستائیان نیازمند قرار دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها