همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روز جمعه به مناسبت هفته دولت با شعار حفاظت از محیط زیست و با حضور ۴۰ هزار نفری مردم شهرستان ابهر در مسیر روستای کوی نیک ابهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۴۷۱۶
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روز جمعه به مناسبت هفته دولت با شعار حفاظت از محیط زیست و با حضور ۴۰ هزار نفری مردم شهرستان ابهر در مسیر روستای کوی نیک ابهر برگزار شد.

گفتنی است، قشرهای مختلف مردم و مسئولین شهرستان ابهر صبح امروز با شرکت در همایش پیاده‌روی خانوادگی به صورت خانوادگی پیاده‌روی کردند.

در این همایش اقشار مختلف مردم شهر ابهر اعم از زنان، مردان و کودکان به ویژه نوجوانان و جوانان به همراه جمعی از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی از میدان خاتم الانبیاء ابهر پیاده‌روی خود را آغاز و مسیر روستای کوی نیک را پیاده‌روی کردند.

در این همایش مردم ورزش دوست ابهر همراه خانواده با شور و نشاط خاصی بیش از ۷ کیلومتر مسیر روستای کوی نیک را پیاده روی نمودند.

لازم به ذکر است، در طی مسیر شبکه بهداشت و درمان با ایجاد کمپ سلامت اقدام به تست فشار خون علاقمندان نمودند.

همایش های بزرگ پیاده روی خانوادگی از جمله برنامه های مهم ورزش همگانی است که از سال های گذشته در شهر ابهر در حال برگزاری است و همواره مورد توجه و استقبال زیاد مردم ورزش دوست ابهر قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش در این همایش پیاده روی خانوادگی بصورت زنده از شبکه سه سیما پخش شد و جوایز ارزنده ای از جمله یک دستگاه خودرو پراید، دوچرخه و لوازم ورزشی در مراسم قرعه کشی به شرکت کنندگان اهدا شد.

ارسال نظرات