خبرهای داغ:
مدیر تجهیز صنایع صندوق کارآفرین امید کشور؛

193طرح اشتغالزای صندوق کارآفرینی امید در گنبد کاووس افتتاح شد

با حضور مدیر تجهیز منابع صندوق کارآفرینی امید کشور و استان گلستان، معاون استاندار و فرماندار ویژه و برخی مسئولان شهرستان گنبدکاووس ، بهره برداری از 193 طرح اشتغالزای این صندوق در شهرستان گنبدکاووس آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۳۴۷۵۵
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گنبدکاووس، کوروش فتحعلی در مراسم افتتاح کارگاه شیرینی پزی سنتی فامیلی اظهار کرد:صندوق کارآفرینی کشور در سال 94 بالغ بر یک هزار و 400 میلیارد تومان تسهیلات وام جهت ایجاد اشتغال در کشور داده است.

وی افزود:حوزه فعالیت ما در زمینه کسب و کار خرد مشاغل خانگی،خود اشتغالی و کارفرمایانی که حداقل 10 نفر را به کار گمارده باشند شامل میشود.

مدیر تجهیز صنایع صندوق کارآفرین امید کشور ادامه داد:در سال گذشته 60هزار فرصت شغلی بوجود آمده است و از آنجایی که حوزه نظارت نیز در حوزه کاری ما قرار دارد بعداز پرداخت تسهیلات نظارت در جهت رصد ایجاد اشتغال صورت میگیرد و اگر افرادی که تسهیلات دریافت کردند در حوزه های دیگر دستگاه های اداری به موانعی برخورد کنند حمایت خواهیم کرد. فتحعلی تصریح کرد:طرح های ما شامل:قالیبافی،خیاطی،عروسک سازی و در بخش صنعت کارگاه هایی که ایجاد اشتغال نمایند 100 تا 200 میلیون تومان تسهیلات دریافت خواهند کرد و تسهیلات ما بصورت قرض الحسنه میباشد.

 مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان در این مراسم گفت:269طرح با اعتبار 116 میلیارد ریال و 630 نفر اشتغال زایی طی سال گذشته در صندوق امید کارآفرینی استان اجرا شده است.

حسن پهلوری افزود:در حوزه های خدماتی،گردشگری،کشاورزی و غیره نیز این صندوق تسهیلات قرض الحسنه پرداخت و اشتغال زایی نموده است.

مدیر صندوق کارآفرینی شهرستان گنبدکاووس گفت:امروز کارگاه شیرینی پزی سنتی فمیلی با سرمایه یک میلیارد و 700 میلیون ریال توسط آقای شکاری افتتاح خواهد شد.

جانعلی قورچایی افزود:مبلغ تسهیلات دریافتی توسط این کارگاه یک میلیارد ریال و اشتغال زایی آن 45 نفر است که بیش از 80نوع از محصولات انواع شیرینی در این کارگاه تولید خواهد شد.

وی ادامه داد:در هفته دولت 193فقره پرونده تسهیلاتی با اعتبار 90میلیاردو 570 میلیون ریال و 440 نفر اشتغال زایی افتتاح خواهد شد.

 قورچایی اضافه کرد:صندوق کارآفرینی متولی اشتغال است و رویکرد ما در حوزه اقتصاد مقاومتی حمایت از طرح های خود پشتیبان،مشاغل خانگی،ایجاد گلخانه ها و خود اشتغالی میباشد.

وی اظهار داشت:برنامه آتی ما با شعار هر روستا یک محصول و هر خانه یک کارخانه میباشد. در حاشیه این مراسم غرفه هایی از تولیدات شهرستان توسط صندوق کارآفرینی برپا بود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار