افتتاح اورژانس 115 جاده‌ای شادگان ـ باشت+تصاویر

همزمان با هفته دولت، اورژانس 115 جاده‌ای شادگان ـ باشت با اعتبار 480 میلیون تومانی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۳۴۸۶۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳

ظهر امروز و در هفته دولت با حضور جلال پوران‌فر رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و مسؤولان شهرستان باشت، ایستگاه اورژانس 115 جاده‌ای شادگان افتتاح شد.

در این آئین کریم رضایی رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان باشت اظهار کرد: دومین عامل اصلی مرگ و میر در استان و شهرستان حوادث ترافیکی است.

وی ادامه داد: بر همین اساس لازم بود در محورهای مواصلاتی باشت به چرام یک پایگاه اورژانس 115 جاده‌ای احداث شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان باشت افزود: از سال‌های قبل و با توجه به زحماتی که ستار اسدپور و همکارانشان در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران متحمل شده بودند کارهای مقدماتی انجام گرفت و در سال 95 به بهره‌برداری رسید.

وی بیان داشت: ساختمان نزدیک به 200 متر زیربنا و تقریبا با احتساب آمبولانس حدود 480 میلیون تومان برای آن هزینه شد تا اورژانس شادگان به بهره‌برداری رسید.

این مقام مسؤول اظهار کرد: موضوعی که در شهرستان مقداری نگران کننده بود در سال‌های قبل بحث وقت طلایی و سرعت رسیدن بر بالین حادثه‌دیدگان بود که ایجاب می‌کرد اورژانس 115 در این مسیر استقرار پیدا کند.

رضایی ادامه داد: تلاش ما بر این است که سهولت دسترسی در شهرستان به حداقل برسد و عدالت در توزیع خدمات سلامت مطابق دستورالعمل به تمام شهروندان برگزار شود.

وی در ادامه از خانواده اکبری خیری که زمین این ایستگاه اورژانس 115  را اهدا کرده بود تشکر و قدردانی کرد.

سید مسعود حسینی فرماندار باشت هم در افتتاح این ایستگاه اورژانس 115 اظهار کرد: دولت در این سه سال خدمات ارزنده‌ای به مردم شهرستان باشت ارائه کرده است.

وی ادامه داد: در حوزه‌های مختلف مانند راه، آب، برق و مخصوصا بهداشت و درمان تلاش‌های زیادی شده که بتوانیم از خدمات در این حوزه هم مردم را بهره‌مند کنیم.

فرماندار باشت افزود: بیمارستان 32 تختخوابی باشت در سال 96 به بهره‌برداری می‌رسد و مردم می‌توانند از خدمات گسترده درمانی آن استفاده کنند.

این مقام مسؤول با اشاره به خدمات دولت در بحث اورژانس جاده‌ای بیان داشت: یکی از نقاط حادثه‌خیز شهرستان ما بحث جاده باشت به چرام بود که هر ساله می‌دیدیم تصادفات زیادی در این حوزه رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: با توجه به این نیازمندی که انجام شد به این نتیجه رسیدیم که اورژانس در این مکان احداث شود و اگر تصادفی در این مسیر رخ داد بتوانند سریع مصدومان و حادثه دیدگان را به مراکز بهداشتی انتقال دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار