14 طرح اقتصادی در شهرستان بویراحمد افتتاح شد

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد از افتتاح 14 پروژه اقتصادی شهرستان با اشتغالزایی 118 نفر در هفته دولت امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۴۸۶۹
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷

سید کرامت‌الله فرج‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دولت به دولتمردان خدوم دولت تدبیر و امید اظهار کرد: با وجود اینکه در سفر اخیر هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌های زیادی در بخش‌های مختلف به بهره‌برداری رسید اما در هفته دولت نیز تعداد دیگری پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد با بیان اینکه 60 پروژه عمرانی و اقتصادی بویراحمد در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند، گفت: 44 پروژه عمرانی و 14 پروژه اقتصادی افتتاح و دو پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.

فرج‌زاده با اشاره به تعداد پروژه‌های اقتصادی اظهار کرد: با بهره‌برداری از 14 پروژه اقتصادی که در دو بخش صنعت و معدن و تعاون و کار افتتاح می‌شوند 118 شغل مستقیم ایجاد می‌شود.

این مسؤول در ادامه تعداد پروژه‌های اقتصادی حوزه صنعت و معدن را 12 پروژه عنوان کرد و گفت: پروژه‌های اقتصادی حوزه صنعت و معدن شامل اسقاط خودرو(ایمن خودروی دنا)، محصولات بتنی غیر مسلح، نوار آبیاری از پلی اتیلن، سردخانه، کارخانه آسفالت، قفسه فلزی و قطعات بتنی و کفپوش سیمانی است.

فرج‌زاده با تاکید بر اینکه به نمایندگی از هر حوزه یک پروژه افتتاح می‌شود، گفت: تولیدی شن و ماسه، تولیدی قطعات بتنی و تولیدی ساختمان‌های پیش ساخته فلزی از دیگر پروژه‌های اقتصادی بویراحمد بوده که در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد دیگر پروژه‌های اقتصادی که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد را شامل افتتاح تعاونی 5461 تولیدی صنایع‌دستی و گلیم، تعاونی شماره 5437 صنایع‌دستی عنوان کرد و گفت: با افتتاح 14 طرح اقتصادی 118 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

ارسال نظرات