شهردار یاسوج از گسترش رشته‌های ورزش همگانی در شهرداری یاسوج خبر داد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌ها و اهداف این است که با همکاری هیأت ورزش‌های همگانی زمینه برگزاری ورزش همگانی در بوستان‌های شهر یاسوج به صورت مستمر ادامه پیدا کند.
کد خبر: ۸۷۳۴۸۷۰
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹

محمدعلی جاوید ظهر امروز در نشست با مسؤولان و مدیران مرتبط با حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری یاسوج از ایجاد مدیریت فرهنگی، اجتماعی و ورزش در این دستگاه خبر داد و اظهار کرد: کلیات شکل‌گیری این مدیریت  در سازمان شهرداریها و دهیاری‌ها تصویب و برای اجرا به شهرداری یاسوج ابلاغ شده که فرصت بسیار خوبی برای پرداختن به این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

شهردار یاسوج با تأکید بر این که اعتقاد داریم در نگاه هنری و اندیشه پویای امروزی فرهنگ روح حیات‌بخش هر شهری است، گفت: ارتباط بین شهر و شهروند، ارتقاء فرهنگ شهرنشینی و وجود حوزه‌های فرهنگی و ورزشی در دنیای امروزی، پشتوانه علمی کاربردی برای شهرداری‌ها به حساب می‌آیند.

جاوید گفت: با راه‌اندازی مدیریت فرهنگی و اجتماعی در شهرداری تلاش بر این است در کنار اقدامات عمرانی و خدماتی نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر برنامه‌ریزی و همچنین سرمایه‌گذاری لازم انجام شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در نخستین گام در حوزه ورزش همایش پیاده‌روی خانوادگی در 26 شهریور ماه جاری در یاسوج برگزار خواهد شد که گام خوبی برای کمک به سلامتی جامعه است.

شهردار مرکز استان تصریح کرد: گسترش رشته‌های صبحگاهی و همگانی در دستور کار قرار دارد و چهار منطقه شهری در یاسوج به این موضوع اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌ها و اهداف این است که با همکاری هیأت ورزش‌های همگانی زمینه ورزش همگانی در بوستان‌های  شهر یاسوج به صورت مستمر ادامه پیدا کند.

ارسال نظرات