خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر، از این دو شهید الگوی ولایت مداری نام برد و گفت: همین ویژگی تا به امروز دولت را ارزش بخشیده است.
کد خبر: ۸۷۳۴۸۸۵
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید کنعانی افزود: امروز ساده زیستی و اقدام و عمل شهیدان رجایی و باهنر باید الگوی دولتمردان در خدمت رسانی به مردم باشد چراکه خدمت به مردم و رضای خدا موفقیت را به همراه دارد.

وی با اشاره اجمالی به فعالیت این جمعیت در معاونت های مختلف، اظهار داشت: بیشتر فعالیت‌های انجام شده در این نهاد به صورت داوطلبانه بوده و امدادرسانی و نجات جان انسان‌ها رسالت اصلی و مهم جمعیت هلال احمر است.

کنعانی وظیفه پایگاه‌های امداد و نجات بین جاده‌ای هلال احمر را کمک رسانی به اورژانس عنوان و بیان کرد: امدادرسانی در حوادث جاده ای بر عهده اورژانس بوده و هلال احمر کمک کننده مرکز فوریت‌های پزشکی است.

وی آمار حوادث جاده ای در پنج ماهه نخست امسال را 168و 172 مورد به ترتیب در تصادفات مسقیم و واژگونی خودرو اعلام کرد که واژگونی خودروها در استان از میزان تصادفات جاده‌ای پیشی گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی راه اندازی گنجینه هلال احمر در استان را از دیگر اقدامات این جمعیت در آینده نزدیک دانست که با هدف احیای فرهنگ وقف و خیریه در توسط هلال احمر صورت خواهد گرفت.


کنعانی در ادامه صحبت های خود از راه اندازی خانه‌های هلال در روستاها خبر داد و گفت: این خانه ها در تعدادی از روستاهای برخی شهرستان ها ایجاد شده که هدف از آن امدادرسانی به موقع در زمان حوادث توسط خود روستائیان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها