مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: تاکنون 23 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل شده است ومابقی واحدها نیمه اول سال آینده افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۳۴۹۴۰
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، شهرام ملکی امروز در افتتاحیه همزمان 2 هزار و 223 واحد که با حضور وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده دولت صورت گرفت، اظهار کرد: 34 هزار و 500 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت کردستان ترسیم شده بود که تاکنون 23 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل شده است.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی کردستان، بنا به دستور استاندار مبنی بر تعیین‌تکلیف واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر در استان، بنا داریم واحدهایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند امسال افتتاح شوند و پروژه‌هایی هم که دیرتر شروع بکار کرده‌اند، به صورت مستمر در نیمه اول سال آینده به اتمام برسد.

ملکی تصریح کرد: تمامی مدیران و دستگاه‌های کردستان با راه و شهرسازی در اجرای پروژه‌های مسکن مهر همراه هستند و شرایط تسهیل در اتمام این پروژه‌ها فراهم است.

وی در ادامه به افتتاح 2 هزار و 223 پروژه‌ امروز مسکن مهر در استان اشاره کرد و گفت: این واحدها همزمان در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت شامل سنندج، سقز، بانه، بیجار، قروه، کامیاران و مریوان افتتاح شد که از این تعداد 54 واحد در بانه، یک‌هزار و 110 واحد در سقز، 740 واحد در سنندج، 84 واحد در بیجار، 40 واحد در قروه، 145 واحد در کامیاران و 50 واحد در مریوان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان خاطرنشان کرد: از این تعداد واحدهای مسکونی یک‌هزار و 628 واحد سه‌جانبه، 235 واحد تعاونی، 290 واحد نیز خودمالکی است و بیشترین واحدها با یک‌هزار و 110 واحد در شهرستان سقز افتتاح شد.

ملکی اضافه کرد: کل هزینه‌ ساخت شامل تسهیلات و آورده متقاضی و همچنین هزینه انشعابات این واحدهای مسکونی 128 میلیارد تومان بوده است.

ارسال نظرات