درصد افزایش اعتبارات عمرانی 9 شهرستان اردبیل در سال 95

مخاطبان کوثرخبر می توانند طبق آمار و ارقام ذکر شده از سوی فرماندار 9 شهرستان اردبیل از درصد افزایش اعتبارات و مبلغ تخصیص یافته به کل استان اردبیل و همینطور شهرستانها اطلاع داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۳۴۹۵۹
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، مخاطبان کوثرخبر می توانند طبق آمار و ارقام ذکر شده از سوی فرماندار 9 شهرستان اردبیل از درصد افزایش اعتبارات و مبلغ تخصیص یافته به کل استان اردبیل و همینطور شهرستانها اطلاع داشته باشند.

زنجانی، فرماندار اردبیلبا بیان اینکه امسال 40 میلیارد تومان اعتبار شهرستانی را با ضرورت و اولویت تکمیل پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و نیمه‌تمام به بهره‌برداری می‌رسانیم، بیان کرد: برخی از ادارات همچون فرودگاه، زندان، دامپزشکی، هواشناسی، صدا و سیما و... بدون اینکه ادارات مرتبط شهرستانی داشته باشند در مرکز استان واقع شده‌اند که در تأمین اعتبارات آنها نیز ما با کمبود و نارسایی‌هایی روبه‌رو هستیم.

احمدی، فرماندار نیر گفت: با توجه به دستور استاندار اردبیل با تخصیص اعتباری بالغ بر 82میلیارد ریال در سال جاری برای شهرستان نیر، این اعتبارات نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

امامی، فرماندار مشگین‌شهر گفت: مجموع اعتبارات شهرستانی در سال جاری با 30 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 330 میلیارد ريال افزایش یافته است.

حلیم، فرماندار بیله سوار مغان گفت: در سال جاری 159میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به این شهرستان اختصاص یافته است که این رقم در مقایسه با سال گذشته 112درصد افزایش داشته است.

نظری، فرماندار خلخال گفت: اعتبارات عمرانی شهرستان خلخال در سال‌جاری 20 میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته 17 درصد افزایش نشان می‌دهد.

علیپور، فرماندار کوثر گفت: 95میلیارد ریال ازاعتبارتملک دارایی سرمایه ای به این شهرستان اختصاص یافت است که نسبت به سال گذشته 100 در صد افزایش داشته است.

عبدالعلی‌پور، فرماندار نمین ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی و توزیع اعتبارات شهرستان نمین اظهار داشت: امسال از محل اعتبارات استانی 132 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی شهرستان نمین اختصاص یافته که در مقایسه با اعتبارات سال گذشته شاهد افزایش 16.5 درصدی اعتبارات هستیم.

صمدی، فرماندار پارس آباد صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار داشت: اعتبار استانی اختصاص یافته به شهرستان پارس‌آباد امسال 270 میلیارد ریال بوده که نسبت به سال گذشته 90 میلیارد ریال افزایش دارد.

شنیده ها حاکیست که اعتبارات عمرانی شهرستانگرمیهم 220 میلیارد ریال است که بصورت موثق در سایت انتشار داده خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار