همزمان با هفته دولت 67 پروژه عمرانی ، تولیدی و خدماتی در هفته دولت در شهرستان مرزی گرمی به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۷۳۴۹۶۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، همزمان با هفته دولت و با حضور نماينده عالي دولت در شهرستان گرمي 67 پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی با اعتبار بالغ بر 287ميليارد ريال در شهرستان مرزی گرمی پرده برداري شد.

همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار اردبيل در شهرستان گرمي 67 پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی در شهرستان مرزی گرمی پرده برداري شد كه مجتمع گلخانه ای آنقوتلار، آماده سازي زیرساخت های شهرک صنعتی قهرمان، صدور مجوزهای لازم براي عملیات اجرایی نیروگاه تولید برق، سدسازی و زیرسازی و آسفالت راه های گرمی و ... از جمله اين پروژه هاست كه در طول هفته دولت افتتاح مي شود.

بعد از افتتاح چندين طرح در سطح شهرستان و رونمايي از پروژه هاي قابل افتتاح در شهرستان گرمي، استاندار اردبيل درسالن حافظ اداره ارشاد حضور يافت و ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيد رجايي و شهيد باهنر در اين مراسم گفت: اين روزها فرصتي است تا سيره، روش و منش اين شهيدان بزرگوار را باز خواني كنيم و با كشف رمز محبوبيت و نحوه ورود اين بزرگواران به قلبهاي مردم و با الگوگيري از اين عزيزان كار خود را پيش بريم.

وي راهكار حل مشكل بيكاري و ايجاد اشتغال و رونق توليد را كمك گرفتن از بخش خصوصي براي سرمايه گذاري به پشتوانه و حمايت دولت عنوان كرد.

دكتر مجيد خدابخش ميزان اعتبار هزينه شده به سد عمارت و تازه كند در سال93و94 را 1200ميليارد ريال عنوان كرد و گفت: امسال هم 1300ميليارد ريال به سدهاي عمارت و تازه كند هزينه خواهد شد كه با اتمام اين سدها 13هزار هكتار زمين زراعي ديم به ابي تبديل مي شود.

 


ارسال نظرات