خیّر مدرسه‌ساز نمینی:

تكريم خيرين مدرسه‌ساز در اولويت اداره كل نوسازي اردبیل بوده

در مراجعات و مراودت های شخص بنده به اداره كل نوسازي مدارس استان اردبیل همواره شاهد تكريم خيرين مدرسه ساز از سوی این اداره کل بوده و پیمانکار پروژه عملكرد ضعيف و اهمال در انجام وظايف خود را در عدم همكاري ادارات ذيربط نشان مي‌داد.
کد خبر: ۸۷۳۴۹۷۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱

حبیب الله امامی نمین در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از نمین با اشاره به مطالب بیان شده در مصاحبه قبلی خود در خصوص اداره کل نوسازی استان اردبیل اظهار کرد: بنده اعلام می کنم كه چنانچه گلايه‌اي از شخص و يا ارگاني داشته ام مربوط به اوايل احداث پروژه و تحت تأثير پيمانكار مربوطه بوده است.

وی گفت: پیمانکار پروژه مدرسه شش کلاسه امام علی (ع) نمین عملكرد ضعيف و اهمال درانجام وظايف خود را در عدم همكاري ادارات ذيربط نشان مي‌داد.

خیر مدرسه ساز نمینی گفت: بنده درطول مدتي كه نامم به عنوان انسان‌هاي با افتخار و خادم مدرسه‌ساز عنوان شده است، در تمام مراودات و مراجعاتم به اداره كل آموزش وپرورش استان وآموزش وپرورش نمين، مجمع خيّرين مدرسه ساز و خصوصاً از مديركل نوسازي مدارس استان اردبیل جناب آقاي مهندس لطفي و كاركنان خدوم و زحمتكش آن اداره كل جز دلسوزي، خوبي و پيگيري امورنديده و همواره اين موضوع كه تكريم خيرين مدرسه ساز در اولويت اداره كل نوسازي مدارس استان است، مورد تاكيد حقير بوده است.

امامی نمین افزود: اگر همكاري و دلسوزي اين عزيزان خصوصاً شخص مديركل نوسازي مدارس نبود چگونه بنده وامثال من از پيچ وخم هاي اداري و بروكراسي‌هاي خسته كننده رهايي يافته و مدارس را سربلندانه ساخته و براي تجهيز به نحو احسن تحويل ميداديم.

وی بیان کرد: اينجانب به‌عنوان خادم مدرسه سازان كشورعزيزمان ايران (البته اگر مورد قبول حضرت حق باشد ومنيّتي ازشيطان درآن دخول نكند) رسما رضايت خود را از اداره كل نوسازي مدارس استان اعلام کرده و از خداي بزرگ توفيقات روز افزون همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را مسئلت مي‌نمايم.

خیر مدرسه ساز نمینی گفت: از تلاش‌هاي ارزنده شما درعرصه اطلاع رساني، خدمات فرهنگي و خدمت به مردم فرهنگ دوست و شهر تاريخي نمين به نوبه خود نهايت قدرداني را می کنم.

وی بیان کرد: اميدوارم در راه توسعه آگاهي و فرهنگ سازي هرچه غني‌تر جامعه با فرهنگ آن خطه به رسالت واقعي خود بيش ازپيش جامه عمل پوشانده و در احقاق حقوق مردم عزيز و به ويژه منطقه محروم نمين موفق باشيد.

ارسال نظرات