خبرهای داغ:
امام جمعه دالاهو با بیان اینکه دولتمردان باید عملکرد خود را در بخش های مختلف به اطلاع مردم برسانند، گفت:اجرای کامل منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ایجاد امید واقعی وارایه آمار صحیح بخصوص برای نسل جوان دو مطالبه مهم مردم از مسئولان است
کد خبر: ۸۷۳۵۰۳۲
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۶
حجت الاسلام موسی الرضا نوروزی ، امام جمعه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از دالاهو، با بیان اینکه فعالیت ها و خدمات صورت گرفته از سوی دولت یازدهم ستودنی است و باید این خدمات ارائه شده برای مردم به خوبی بیان و بازگو شود، بیان داشت: اگر می خواهیم دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل های آینده ایران اسلامی باقی بمانند، می بایست در راستای ترویج و تبیین آنها اهتمام بیشتری داشته باشیم.

وی به دیدار مقام معظم رهبری با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت پرداخت و افزود: در این دیدار رهبر معظم انقلاب نکات ارزشمندی را بیان کردند که دولت باید این نکات را مورد توجه قرار دهد و آن را جامع عمل بپوشاند.

امام جمعه دالاهو با بیان اینکه هفته دولت زمان مناسبی برای گزارش عملکرد دولتمردان به مردم است، تصریح کرد: باید از دولت در بحث های مختلف نقدی منصفانه داشت و دولت نیز باید در این راستا پاسخ های منطقی ارائه کند واین آمار ها باید به شکل کاملا واقعی برای ایجاد امید در نسل جوان بازگو شود تا دشمنان داخلی وخارجی ناامید شوند.

وی افزود: دولت یازدهم در بحث اقتصاد مقاومتی برنامه ها و طرح های خوبی را در حال اجرا دارد و می طلبد همه ما دولت را در اجرای موفق طرح ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی یاری کنیم.

امام جمعه دالاهو با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت خصوصا شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت یادآور حادثه تلخی برای ملت ایران است که در آن دو یار و یاور واقعی امام راحل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و امروز دولتمردان ما باید سیره و روش این شهیدان را در خدمت هرچه بیشتر به مردم سرلوحه کارهای خودشان قرار دهند و برای خدمت به مردم گام بردارند.

نوروزی با محکوم کردن جنایات تروریست ها و منافقین در ایران اسلامی، ابراز داشت: ازبدو شروع انقلاب اسلامی تاکنون۱۷ هزار نفر از مردم و شخصیت های ممتاز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط گروه های تروریست و منافق ترور و به شهادت رسیدند و ما ملت ایران این جنایات را محکوم می کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد : ملت ایران از آرمان های امام راحل، شهدا و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع می کنند.

وی افزود  امروز نفاق و تکفیر بر دو لبه تیغی هستند که دسته این تیغ امریکا،اسراییل ،انگلیس و آل سعود و عوامل اجرایی آن تکفیری ها،داعش ومنافقین هستند.


ارسال نظرات