مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز عنوان کرد؛

وظیفه دولت مردان ایستادگی بر مواضع انقلابی است

حجت الاسلام موحد گفت: وظیفه دولت مردان صرف نظر از رفتار دیپلماسی که ایجاب میکند و باید تعامل با دنیا داشته باشند، که امر کاملا طبیعی است ، اما در ارتباط با مواضع انقلابی و سیاسی ومواضع اصولی ما نسبت به دشمنان باید مواضع محکم و قوی داشته باشیم و هرگز از این مواضع عدول نکنیم.
کد خبر: ۸۷۳۵۰۵۸
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

حجت الاسلام محمد جواد موحد در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج در کرج گفت:  هفته دولت را به همه ملت عزیز ایران و دولت مردان تبریک عرض مینمایم و یاد و نام دوشهید گرانقدر انقلاب اسلامی شهیدان رجایی و باهنر را گرامی میداریم.

وی با اشاره به تجربه 37سال  دشمنی آمریکا افزود: با اهداف بلند انقلاب اسلامی دشمنی آمریکا را تجربه کرده ایم و برای ما به صورت کامل ثابت شده است که آمریکا دشمن ما است و هرگز سر سازش با ما را نخواهد داشت و بر این اساس ماهم باید سیاست خودمان را در مقابل رفتار خصمانه دولت آمریکا به گونه ای تدبیر کنیم که تلقی نشود از مواضع انقلابی و سیاسی خودمان تنزل کرده ایم.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: وظیفه دولت مردان صرف نظر از رفتار دیپلماسی که ایجاب می کند و باید تعامل با دنیا داشته باشند، که امر کاملا طبیعی است ، اما در ارتباط با مواضع انقلابی و سیاسی ومواضع اصولی ما نسبت به دشمنان باید مواضع محکم و قوی داشته باشیم و هرگز از این مواضع عدول نکنیم.

حجت الاسلام محمد جواد موحد با اشاره به  آیه 120 سوره بقره بیان کرد: در قرآن کریم اشاره شده است که هرگز دشمنان از ما راضی نخواهند شد، مگر آنکه ما دست از مواضع خودمان برداریم و پس از آن دیگر ارزشی برای مذاکره، مناظره و گفتگو وجود ندارد، تا اینکه بخواهند از ما راضی باشند یا نباشند، و تا زمانی که بر روی مواضع اصولی خود هستیم آنها نیز این رفتار خصمانه خود را خواهند داشت.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه دولت مردان صرف نظر از رفتار دیپلماسی که ایجاب میکند و باید تعامل با دنیا داشته باشند، که امر کاملا طبیعی است ، اما در ارتباط با مواضع انقلابی و سیاسی ومواضع اصولی ما نسبت به دشمنان باید مواضع محکم و قوی داشته باشیم و هرگز از این مواضع عدول نکنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها