خبرهای داغ:
رئیس موسسه سبک زندگی آل‌‌یاسین:

۳۰۰ کارگاه با موضوع مهارت زندگی برای نسل جوان در سراسر کشور برگزار شد

رئیس موسسه سبک زندگی آل‌یاسین با بیان اینکه تاکنون ۳۰۰ کارگاه توسط موسسه آل یاسین در کشور برگزار شد، گفت: خانواده، رسانه و شبکه‌های اجتماعی، مهارت‌های زندگی و مسائل نوجوانان و جوانان از جمله محورهای این کارگاه ها است.
کد خبر: ۸۷۳۵۰۸۰
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
۳۰۰ کارگاه با موضوع مهارت زندگی برای نسل جوان در سراسر کشور برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام محمد تقی فعالی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف موسسه سبک زندگی آل‌یاسین شناسایی و تربیت نیروی انسانی متخصص در زمینه زندگی اسلامی است.

وی با بیان اینکه در زمینه سبک زندگی اسلامی 60 اثر توسط این موسسه تولید شده است، افزود: این آثار در بخش پژوهش تولید شده که تلاش می‌کنیم تا پایان امسال 100 اثر دیگر تولید شود.

رئیس موسسه سبک  زندگی آل‌یاسین با اشاره به فعالیت محققان حوزوی در این موسسه گفت: 35 محقق در موسسه سبک زندگی آل‌یاسین در حال فعالیت هستند که رفع نیازهای فرهنگی و دینی جامعه یکی از موضوعات مورد توجه این محققان و پژوهشگران این موسسه دینی است.

فعالی با بیان اینکه تاکنون 300 کارگاه توسط موسسه آل‌یاسین در سراسر کشور برگزار شد، بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال 1000 کارگاه با حضور محققان و اندیشمندان موسسه سبک زندگی آل‌یاسین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محتوای کارگاه‌هایی که توسط موسسه سبک زندگی آل‌یاسین برگزار می‌شود، عنوان کرد: این کارگاه‌ها با محورهای خانواده، رسانه و شبکه‌های اجتماعی، مهارت‌های زندگی و مسائل نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود که اصلی‌ترین هدف از برگزاری آن‌ها ایجاد تفکر دینی در جامعه است.

رئیس موسسه سبک زندگی آل‌یاسین رفع نیازهای واقعی جامعه را یکی از اهداف این موسسه عنوان کرد و افزود: براساس نیازهای جامعه و همچنین تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه سبک  زندگی اسلامی این موسسه فعالیت می‌کند.

فعالی با اشاره به برگزاری نشست‌هایی که این موسسه برگزار کرده است، اظهار داشت: این موسسه تاکنون 14 نشست برگزار کرده که با محورهای فرهنگی، دینی، اخلاقی، روانشناسی و مباحث اصلی و مورد نیاز جامعه است. پرورش طلاب در راستای تبیین سبک زندگی اسلامی در جامعه مورد تاکید این موسسه است که در زمینه آموزش پس از فراخوان سال 93 و  برگزاری آزمون 20 نفر از طلاب جذب شدند و در دوره 2 ساله سبک زندگی شرکت کردند و امروز در حال نگارش پایان نامه هستند.
ارسال نظرات