محمد علی پورمختار گفت: آقای رییس جمهور قرار بود تا لایحه‌ای را در طی مدت یکماهه ارائه دهند در این لایحه کسانی که از بیت المال و مسوولیت خود سوء استفاده کرده بودند تعیین تکلیف می‌شدندکه هنوز به مجلس نیامده است.
کد خبر: ۸۷۳۵۱۰۳
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

محمد علی پور مختار عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس و نماینده مردم بهار در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به تاکیدات مجدد رهبری معظم به اعضای هیات دولت برای برخورد قاطعانه با حقوق نجومی‌ها تا اعتماد به مردم بازگردد اظهار داشت: موضوع حقوق‌های نجومی، مردم را دچار تلاطمات بی اعتمادی به مسوولان نکود که این حساسیت مردمی همچنان تداوم دارد و در پی پاسخگویی نمایندگان مجلس، مسوولان و دولتمردان هستند که دولت تاکنون حقوق نجومی‌ها را چه کرده و مجلس چه تدابیری را در نظر دارد؟!

وی با بیان اینکه دولت  لایحه مرتبط با حقوق نجومی‌ها را همچنان ارائه نداده است افزود: بر اساس قول آقای رییس جمهور قرار بر این بود تا لایحه‌ای را در طی مدت یکماهه ارائه دهند در این لایحه کسانی که از بیت المال و مسوولیت خود سوء استفاده کرده بودند تعیین تکلیف می‌شدند.

پورمختار بیان داشت: تا امروز لایحه‌ تعیین تکلیف حقوق نجومی‌ها توسط دولت به مجلس نیامده است و اعتقاد بنده این است در گام اول، دولت باید قدم اساسی بردارد.

عضو کمیسیون قضایی در خاتمه افزود: عدم اقدام مناسب از سوی دولت، نشان دهنده این است که  تا که در دولت اراده ای برای حل ریشه ای با موضوع حقوق نجومی‎ها وجود ندارد که دولت حتما باید در این خصوص پاسخگو باشد.

ارسال نظرات