خبرهای داغ:
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم:
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از وقوع دو تصادف موتورسیکلت خبر داد و گفت: حوادث موتورسیکلت در استان قم روز گذشته یک کشته و پنج مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۸۷۳۵۱۷۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، اظهار کرد: روز گذشته، یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه کامیون با یکدیگر برخورد کردند.

وی ادامه داد: پس از اعلام وقوع این حادثه به مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم،‌ سریعا کاشناسان اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم افزود: شدت جراحات وارده به راننده موتورسیکلت بر أثر این تصادف، منجر به فوت موتورسوار که مردی 50 ساله بود، شد.

حسنی اضافه کرد: سرنشین دیگر این موتور نیز بر أثر این حادثه به شدت مجروح شد که پس از انجام عملیات احیا و اقدامات اولیه درمانی توسط کارشناسان اورژانس در صحنه حادثه، وی به وسیله آمبولانس اورژانس برای انجام مراحل بعدی درمانی به بیمارستان منتقل شد.

وی در ادامه از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با سه سرنشین با یک دستگاه خودروی سواری خبر داد و گفت: این سانحه شب گذشته در قنوات به وقوع پیوست که منجر به جراحت چهار نفر شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: پس از اعلام وقوع این حادثه به مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم، تیم کارشناسان اورژانس به وسیله سه دستگاه آمبولانس در کمترین زمان ممکن از نزدیکترین پایگاه به محل حادثه، در محل حاضر شدند و اقدام به انجام عملیات احیا و اقدامات درمانی در راستای بهبود وضعیت مصدومان کردند.

حسنی اضافه کرد: پس از انجام اقدامات اولیه درمانی در محل حادثه توسط کارشناسان اورژانس 115، مصدومان برای انجام مراحل بعدی اقدامات درمانی،‌ توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.
ارسال نظرات