با شرکت فرماندهان و مسئولین تیپ ذوالفقار و با حضور دادستان نظامی استان کرمان ، دومین کارگاه آموزشی حقوقی در تيپ مكانيزه 38ذوالفقار برگزار گرديد .
کد خبر: ۸۷۳۵۲۵۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان،با شرکت فرماندهان و مسئولین تیپ ذوالفقار و با حضور دادستان نظامی استان کرمان ، دومین کارگاه آموزشی حقوقی در تيپ مكانيزه 38ذوالفقار برگزار گرديد .
در اين كارگاه كه به همت بازرسی ونیروی انسانی تيپ ذوالفقار برگزار شد دادستان نظامی استان کرمان به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در کاهش جرایم وتخلفات اشاره کرد و افزود: بسیاری از جرایم و تخلفات کوچک راه را برای تخلفات بزرگتر باز می کنند و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر آنجا آشکار می شود که از همین خطاهای کوچک نیز جلوگیری شود. چرا که با ادامه ی تخلفات و جرائم ، سلامت کارکنان و دستگاههای اجرایی به خطر می افتد.
وی تصریح کرد: بسیاری از تخلفات و جرائم به دلیل ناآگاهی کارکنان از قوانین رخ می دهد لذا اولین گام برای پیشگیری از وقوع هرگونه جرم، توجیه و آگاهسازی کارکنان است.
وی درپایان به تشریح تعدادی از بندهای قانون جرایم و تخلفات در نیروهای مسلح پرداخت.
گفتنی است این کارگاه در دوسطح مدیران و کارکنان و طی یک روز در تیپ مکانیزه 38ذوالفقار برگزار شد و کلیه کارکنان و مدیران و فرماندهان تیپ ذوالفقار در این کارگاه شرکت کردند.

ارسال نظرات