مسئول دفتر بسیج دانش آموزی تربت جام گفت: 80 دانش آموز پسرمقطع متوسطه این شهرستان برای اولین بار به راهیان نورغرب وشمال غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۳۵۳۱۹
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
سروان پاسدار محمد فاطمی با اشاره به اهداف مهم این ماموریت فرهنگی زیارتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، افزود: اعزام 80 دانش آموز پسر این شهرستان با هدف آشنایی فرهنگ ایثار و شهادت ودر راستای درس آمادگی دفاعی برگزارمی شود.

وی عنوان کرد: این حرکت ارزشی و فرهنگی همه ساله در مناطق عملیاتی جنوب کشور برای دانش آموزان مقطع متوسطه اجرا می شد و زائرین تربت جامی برای اولین بار به "راهیان نورغرب وشمال غرب کشور" اعزام می شوند.

مسئول دفتر بسیج دانش آموزی تربت جام تصریح کرد:در این برنامه فرهنگی زائرین ضمن بازدید از یادمان های شهدا شهرستان های مهاباد، سردشت، بانه و پیرانشهر استان های آذربایجان غربی وکردستان با فداکاری شهدا و ایثارگران این مرزوبوم ونشر فرهنگ بسیج، شهید و شهادت و همچنین شهدای محوری سال شهیده رقیه رضایی وشهید منتظر قائم آشنا می شوند.

وی اضافه کرد: در طول مسیر برگشت نیز به زیارت کریمه اهل بیت(ع) حضرت معصومه(س)، مسجد جمکران و مرقد امام راحل نیز تشرف پیدا می کنند.

گفتنی است؛ مراسم بدرقه زائرین با حضور مسئولان سپاه پاسداران،بسیج دانش آموزی وفرهنگیان شهرستان تربت جام برگزارشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها