خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی خواهران از قاین:

اقامت طلبه در روستا، خواسته مردم اسماعیل آباد

مسئول گروه جهادی خواهران از قاین گفت: تاکنون هیچ طلبه ای مستقر در منطقه اسماعیل آباد از دهستان آفریز نبوده است و امکانات ورزشی و تفریحی اصلا در اینجا وجود ندارد.
کد خبر: ۸۷۳۵۳۳۰
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

زراعتکار مسئول گروه جهادی خواهران از قاین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهارداشت: 18 نفر از خواهران بسیجی فعالیت جهادی خود را از 29 مرداد ماه آغاز کردند .

وی عنوان کرد: در منطقه اسماعیل آباد از دهستان آفریز کارهای عمرانی، فرهنگی، آموزشی و هنری انجام می دهیم.

مسئول فرهنگی حوزه مقاومت بسیج آل طاها سده افزود: در روز پزشک برنامه ویزیت رایگان مردم روستا، در روز مساجد غبار روبی مساجد و دیدار با خانواده های معزز شهیدان امام داد و عرب زاده را داشتیم.

وی با اشاره به مهمترین مشکلات مردم این منطقه اظهارداشت: تا کنون هیچ طلبه ای مستقر در این منطقه نبوده است و امکانات ورزشی و تفریحی اصلا در اینجا وجود ندارد .

مسئول این گروه جهادی ادامه داد: مردم این منطقه با خشکسالی های متوالی دست و پنجه نرم می کنند و مردان مجبورند به شهرها رفته و کار کنند و همه بار مسئولیت کار خانه و تربیت فرزندان با خانم های روستا است که در اینجا مشکلات فرهنگی بروز می کند.

زراعتکار ادامه داد: مردم این روستا تنها یک مسجد دارند، حسینیه ندارند و مدرسه هم کانکسی که درب آن قفل است و ما کلاس ها را در مسجد برگزار می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار