در هفته دولت صورت گرفت

رونمایی از طرح‌های صنعتی با تسهیلات حمایتی بانک صنعت و معدن

بانک صنعت و معدن از جمله بانک‌های دولتی است که تسهیلات ویژه ای را جهت احیا و حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی در نظر دارد.
کد خبر: ۸۷۳۵۳۹۵
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، بانک صنعت و معدن از جمله بانک‌های دولتی است که تسهیلات ویژه ای را جهت احیا و حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی در نظر دارد.
 
به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، چندین طرح صنعتی که با تسهیلات این بانک افتتاح شده اند، رونمایی شدند.
 
بر اساس این گزارش، شركت فراوری فروكتوز ناب در شهرک صنعتی نظرآباد استان البرز احداث شده و سالانه 105 هزار تن شربت فروكتوز تولید خواهد كرد كه در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.
 
میزان تسهیلات اعطایی بانك صنعت ومعدن به این شركت شامل 30 میلیون یورو تسهیلات ارزی و 270 میلیارد ریال بوده كه منجر به ایجاد اشتغال برای 452 نفر شده است.
 
این گزارش همچنین می‌افزاید، همزمان با پنجمین روز هفته دولت، طی مراسمی با حضور محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، واحد صنعتی البرز فیلم ماندگار با تسهیلات بانك صنعت و معدن در استان قم افتتاح شد.

این شركت با دریافت ٢ میلیون و ٢٠٠ هزار یوروتسهیلات ارزی و ١٢ میلیارد ریال در زمینه تولید فیلم های پنج لایه پلیمری و لفاف های بسته بندی فعالیت می كند.

گفتنی است نعمت زاده در این سفر همچنین از طرح شركت عطرین نخ قم بازدید كرد كه این شركت در زمینه تابندگی و تثبیت حرارتی انواع نخ های فیلامنت فعالیت داشته و از ٣٧ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش بانك صنعت و معدن بهره مند شده است.
 
اما دیگر واحد صنعتی که با تسهیلات این بانک دولتی به افتتاح رسید، شركت لوله و پروفیل نقده بود. این واحد صنعتی حدود ٥٠ میلیارد ریال تسهیلات از بانك صنعت و معدن دریافت داشته و سالانه ١٧٠ هزارتن لوله و پروفیل تولید می كند.

این شركت با اشتغالزایی مستقیم ٥٠ نفر در زمینی به مساحت ١٠ هزار متر مربع و با زیربنای پنج هزار متر مربع راه اندازی شده است.



ارسال نظرات