خبرهای داغ:
مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد گلستان خبر داد؛
مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد گلستان از ارائه چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خدمات عمرانی به مددجویان این نهاد در مدت ۵ ماهه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۵۴۴۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، مجید قلی پور، تامین مسکن نیازمندان را یکی از اولویت های این نهاد برشمرد و اظهار کرد: کمیته امداد در طول سال خدماتی در زمینه پرداخت مساعدت به فعالیتهای عمرانی مسکن به مددجویان تحت حمایت ارائه می کند.
قلی پور تصریح کرد: در همین راستا در ۵ ماهه نخست سال جاری ۱۳۱ فعالیت عمرانی شامل احداث و خرید مسکن شهری و روستایی، احداث حمام و سرویس بهداشتی و تعمیرات مسکن با اعتباری بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی و مشارکت مردمی هزینه و به مددجویان تحویل داده شده است.
مدیر مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با بیان اینکه طرح بهسازی مسکن روستایی بصورت ویژه در این نهاد دنبال می شود، هدف از این طرح را کیفیت مسکن و بافت روستایی و ارتقاء سطح ایمنی، بهداشتی، رفاه و آسایش مسکن مددجویان بیان کرد.
قلی پور افزود: پرداخت کمکهای بلاعوض در خصوص فعالیتهای عمرانی مسکن مددجویان شهری و روستایی، معرفی به بنیاد مسکن و همچنین معرفی جهت بهره برداری از معافیت انشعابات آب، برق و گاز از جمله برنامه های در دست اقدام برای مددجویان در مناطق مختلف استان است.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها