فرمانداری مراغه:

بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور با برجام مرتفع شد

خبرگزاری بسیج: فرمانداری مراغه در جمع بانوان شاغل و رابطان امور بانوان این فرمانداری، دوستانی که زمانی ادعای بی اثر بودن تحریم ها را داشتند امروز برجام را بی اثر می دانند در حالی که بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور با برجام مرتفع شد.
کد خبر: ۸۷۳۵۴۴۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، ظفر محمدی افزود: از آثار توافق برجام رفع تحریم هاست و اگر برجام به فرجام نمی رسید، امروز مشکلات اقتصادی در کشور چند برابر بود.
وی ادامه داد: اگر تحریم ها رفع نشده بود امروز مبادلات ارزی با 450 بانک دنیا میسر نبود و شاید نفت را در برابر غذا معاوضه می کردیم.

محمدی تصریح کرد: امروزه با برداشته شدن تحریم ها روزانه سه میلیون بشکه نفت صادر می کنیم و قیمت هر بشکه از 30 به 50 دلار رسیده و پول آن از طریق بانک های خارجی به ایران داده می شود.

این مقام مسئول همچنین به برخی از دست آوردهای کلان دولت اشاره و بیان داشت: مهار تورم، ایجاد آرامش جامعه و توافق هسته ای که جنگ افروزی های دشنمان را در منطقه خنثی کرد از جمله دستآوردهای ارزشمد دولت در سطح ملی است.

وی با اشاره به دستآوردهای دولت تدبیر و امید در شهرستان مراغه، گفت: عملکرد سه ساله دستگاه های اجرایی در مراغه در بسیاری از بخش ها قابل توجه است.
فرماندار مراغه ادعا کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا زمان حاضر در این شهرستان 52 واحد صنعتی در بخش کشاورزی ایجاد شده که 39 واحد از آن ها بین سال های 1392 تا 1395 بوده است. وی اظهار داشت: هشت واحد از 10 واحد گلخانه ای، شش طرح از 16 طرح ورزشی، 27 طرح از 48 طرح هادی روستایی و ... نیز در طول سه سال اخیر به بهره برداری رسیده که در مجموع عملکرد دولت تدبیر و امید با کارنامه 34 سال پیش از آن برابری می کند.
ظفر محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به اهمیت اجرای برنامه های شاد و مفرح در تخلیه انرژی جوانان و توجه ویژه دولت تدبیر و امید به وضعیت اجتماعی مردم، بیان کرد: جوانان به واسطه استفاده از دانش فنی جدید و شیوه های نوین ارتباطی بیش از پیش نیازمند محیطی امن برای شادابی هستند.
وی افزود: اگر مسئولان از افراط و تفریط دوری کرده و جوانان به اسلام مقید باشند، دشمنان در جنگ نرمی که به راه انداخته اند، کاری از پیش نمی برند.
محمدی خاطرنشان کرد: شرع اسلام توصیه های ارزشمندی برای جوانان دارد و رعایت آن ها جوانان را از آسیب های اجتماعی باز می دارد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار