خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد گلستان از ایجاد بازارچه دائمی عرضه و فروش محصولات مددجویان در گالیکش خبرداد.
کد خبر: ۸۷۳۵۴۵۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، مدیرکل کمیته امداد گلستان  در دیدار جداگانه ای با امام جمعه ، فرماندار و کارکنان کمیته امداد شهرستان گالیکش اظهار کرد: توسعه کشت گیاهان دارویی از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان درزمینه اشتغال‌زایی است.
وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های گالیکش در این حوزه از مسئولین محلی تقاضا همکاری توسعه کشت گیاهان دارویی مددجویان راداریم.
حسین پور ادامه داد: شهرستان گالیکش و استان گلستان با شرایط اقلیمی و آب‌وهوای مناسب می‌تواند به قطب گیاهان دارویی کشور تبدیل شود زیرا بسیاری از گونه‌های گیاهی به‌صورت خودرو در این استان وجود دارد.
مدیرکل کمیته امداد گلستان اظهار کرد: اولویت نخست در کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان توسعه اشتغال پایدار بین خانواده‌های تحت پوشش در استان و هدایت اعتبارات به سمت اشتغال، رفع موانع ایجاد اشتغال و توسعه آموزش‌ها است.
حسین پور خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت بالای شهرستان درخواست پیگیری اهدا زمین برای احداث ساختمان اداری در گالیکش هستیم.
به گفته وی خدمت به محرومین بزرگ‌ترین ارزش است و باید با تلاش همه مسئولان همدلی و نشاط را در شهرستان ایجاد کرده و اعتماد مردمی را افزایش دهیم.
فرماندار گالیکش نیز در این دیدار گفت: خدمات کمیته امداد برای رفع فقر و محرومیت و ایجاد اشتغال در شهرستان بسیار مؤثر بوده است.
حسن خسروی افزود: نخستین رسالت کمیته امداد این است که خانواده‌های ضعیف را توانمند کند تا به مرحله‌ای برسند که روی پای خود بایستند و دیگر متکی به امداد نباشد.
به گفته وی مجموعه شهرستان به دنبال آن است تا با همکاری میراث فرهنگی، فنی و حرفه‌ای، بهزیستی و کمیته امداد بازارچه دائمی عرضه و فروش محصولات مددجویان را در گالیکش برپا کند.
امام‌جمعه شهرستان گالیکش نیز در این دیدار گفت: کمیته امداد مورد اعتماد مردم است و مردم نیز در حد توان از کمیته امداد حمایت می‌کنند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید باقر موسوی افزود: کار در کمیته امداد هم‌شغل و هم عبادت و کار انبیاء و ائمه است که برکات آن به زندگی خود افراد شاغل و به جامعه برمی‌گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها