یک کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
طه مروجی‌فر با بیان اینکه موج سواری دولت در دریای مواج حقوق نجومی‌ها افزود: دولت با مظلوم نمایی قصد دارد خود را از بار حقوقی حقوق نجومی‌ها تبرئه کند و هربار بهانه‌ایی آورده است.
کد خبر: ۸۷۳۵۴۸۸
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

 طه مروجی‌فر کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به تاکیدات رهبری معظم در دیدار با اعضای هیات دولت که حقوق‌نجومی‌ها ارزش ها را مرد هجمه خود قرار دادند و باید با حقوق نجومی‌ها برخورد قاطعانه صورت بگیرد اظهار داشت: اینکه دولت ادعای پیگیری حقوق نجومی‌ها را داشته  فقط جهت آرام کردن جو متشنج جامعه است.

وی با بیان اینکه موج سواری دولت در دریای مواج حقوق نجومی‌ها مشاهده می‌شود افزود: دولت با مظلوم نمایی  قصد دارد خود را از بار حقوقی حقوق نجومی‌ها تبرئه کند و هربار بهانه‌هایی آورده است اعم از اینکه حقوق نجومی‎ها در دولت قبلی بوجود آمده یا قوانین دچار مشکل است و پرداخت حقوق طبق قوانین بوده است.

این کارشناس مسائل اقتصادی خاطر نشان کرد: برای اینکه رفع مشکل انجام شود  نیاز به اعمال قوانینی دارد که تنظیم قوانین پروسه زمان بری دارد لذا با این جملات قصد دارد حقوق نجومی‎ها را در زمان محو  و  به حاشیه ببرند.

مروجی‌فر در خاتمه افزود: مسلم است مدیری که حقوق 250  میلیونی گرفته یکباره با تغییر حقوقی به 10 میلیون تومان واکنش شدیدنشان دهد و  دنبال ارائه راهکارهای جدیدی برای دریافتی بیشتری داشته باشد و از اینرو سنگ اندازی‌های بیشتری برای برخورد قاطعانه با حقوق نجومی‌ها  بکار می‌گیرند.

ارسال نظرات