به مناسبت هفته دولت صورت گرفت

دیدار جمعی از مسؤولین بندرلنگه با خانواده شهید عبدالله خبار

به مناسبت هفته دولت فرماندار و اعضای شورای اداری بندرلنگه با خانواده شهید عبدالله خبار از شهدای اهل سنت بخش شیبکوه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۳۵۵۳۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، بعد از ظهر امروز اسماعیل پاسلار فرماندار، احمد زاهدی و جمعی از مسؤولان ادارات شهرستان بندر لنگه با حضور در منزل شهید اهل سنت عبدالله خبار در روستای لعلمی از توابع بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه با خانواده و برادر شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار فرماندار بندرلنگه اظهار داشت: توجه به خانواده معظم شهداء یکی  از اولویت‌های اصلی دولت است و همانطور که همگان مستحضرید دکتر روحانی ریاست محترم جمهور مرتب با حضور در منازل خانواده محترم و معظم شهدا به صورت هفتگی با آن‌ها دیدار و گفت‌وگو دارد و از آن‌ها نیز دلجویی می‌کند.

وی در ادامه افزود: از خود گذشتگی و ایثار شهداء را نمی‌توان با هیچ عملی جبران نمود آن‌ها ایثار و فداکاری بزرگی را با نثار جان و خون خود انجام دادند و کوچکترین کاری که ما انجام می‌دهیم همین سرکشی‌ها و دلجویی از این عزیزان است.

پاسلار اضافه کرد: در زمان جنگ 8 ساله برادران اهل سنت هم دوشادوش دیگر رزمندگان در جبهه‌ها حضور پیدا کردند و جانانه علیه دشمن غاصب جنگیدند و در غرب هرمزگان نیز شهدای اهل سنت زیادی را تقدیم انقلاب و نظام کرده‌ایم.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از برادر شهید عبدالله خبار تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار