اعزام ۷۰ قرآن آموز طرح«آسمانی ها» ویژه کانون های مساجد روستایی سیریک به مشهد

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری موعود روستای روتان شهرستان سیریک از اعزام ۷۰ نفر از قرآن آموزان و مربیان قرآنی طرح «آسمانی ها» کانون های مساجد روستایی شیعه و اهل سنت این شهرستان به اردوی قرآنی زیارتی مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۵۵۴۵
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزای بسیج به نقل از خبرگزاری شبستان از بندرعباس، میثم رئیسی، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری موعود روستای روتان شهرستان سیریک عنوان کرد: 70 نفر از دختران نوجوان و جوان قرآن آموز به همراه مربیان قرآنی طرح تابستانی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد شیعه و اهل سنت شهرستان سیریک به اردوی قرآنی زیارتی مشهد مقدس اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه همه این افراد از خانواده های کم بضاعت هستند و برای نخستین بار است که به زیارت امام هشتم مشرف می شوند، افزود: این افراد روز دوشنبه هشتم شهریور ماه جاری با بدرقه امام جمعه، مدیران ادارات و نهادها و اقشار مختلف مردم، به وسیله 2 دستگاه اتوبوس، حسینیه روستای روتان را به مقصد مشهد ترک خواهند کرد.

به گفته رئیسی؛ زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(علیه السلام)، نشست های معرفت شناسی و بصیرتی، محفل انس با قرآن و کلاس های روخوانی، روانخوانی و تجوید، بازدید از اماکن دیدنی شهر مقدس مشهد ازجمله برنامه های پیش بینی شده در این اردوست.

این فعال فرهنگی، با اشاره به حضور قرآن آموزان طرح آسمانی های 14 کانون فرهنگی هنری مساجد روستایی شهرستان سیریک در این اردو، بیان کرد: این افراد به مدت پنج روز در مشهد مقدس اقامت خواهند داشت.

وی، ارج نهادن به جایگاه و منزلت قرآن آموزآن، تبیین آموزه های عملی قرآن، تشویق نوجوانان و جوانان به روی آوردن به فراگیری علوم قرآنی، ترویج فرهنگ زیارت و توسل و ایجاد روحیه نشاط و شادابی معنوی در بین اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد را از اهداف برگزاری این اردو برشمرد.

ارسال نظرات