مسئول نمايندگي ولی فقیه ناحيه حضرت وليعصر (عج):

رجایی و باهنر درد آشناي فقيران بودند

مسئول نمايندگي ولی فقیه ناحيه مقاومت حضرت وليعصر ( عج ) علت زنده ماندن نام شهیدان رجایی و باهنر را اخلاص و باور قلبی آن ها به نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: اخلاص در کارها ضامن ماندگاری نام این دوشهید بوده است.
کد خبر: ۸۷۳۵۵۵۹
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ حجت الاسلام هدايتي مسئول نمايندگي ولی فقیه ناحيه مقاومت بسیج حضرت وليعصر ( عج ) سپاه تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک هفته ی دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به آیه ان الله يشتري من المومنين انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه گفت : خداوند متعال مشتري جان ها و مال هاي مومنان است و هر آنکس که با خدا معامله کند خداوند مشتري آنهاست که از آن دسته شهيدان باهنر و رجايي بودند.

وی افزود : شهيد رجايي اخلاص و تواضع به تمام معنايي داشت و با توجه به آن که حامي مستضعفان و استکبار ستبز بود و همچنين در خانواده مکتبي بزرگ شد، در دولت خود نيز طبقات ثروتمند را راه نداد.

هدایتی تصریح کرد: در زمان جنگ تحميلي وضعيت اقتصادي کشور قابل مقايسه با امروز نبود ولي شهیدان رجایی و باهنر با توکل به خداي متعال کشور را در آن زمان خوب اداره کردند.

مسئول نمايندگي ولی فقیه ناحيه حضرت وليعصر ( عج ) خاطر نشان کرد: رجایی و باهنر درد آشناي فقيران بودند و علت الگو بودن و زنده ماندن نام این دو بزرگوار اعتقاد و باور قلبي آن ها به دين و انقلاب بود آن دو کار شان را با اخلاص انجام مي دادند و همین امر ضامن ماندگاري نام و یادشان شده است.

ارسال نظرات