خبرهای داغ:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

راز جاودانگی انقلاب در شهادت است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: شهیدان رجایی و باهنر با شهادت خود به مردم آموختند که راز جاودانگی انقلاب در شهادت است و یک خدمتگزار به انقلاب باید بدنبال این هدف باشد.
کد خبر: ۸۷۳۵۶۰۸
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مراسم یادواره شهدا مدافع حرم در بقعه امامزاده ابراهیم(ع) کرمانشاه برگزار شد.

 

حجت الاسلام علیمراد یوسفی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این دو شهید بزگوار با شهادت خود به مردم آموختند که راز جاودانگی انقلاب در شهادت است و یک خدمتگزار به انقلاب باید بدنبال این هدف باشد.

 

وی در ادامه افزود: امروز امنیت و اقتداری که در کشور وجود دارد به برکت حرکت عاشورایی امام راحل است که با تلاشها و جانفشانیها توانست به هدف از پیش تعیین شده خود دست یابد.

 

نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) یادآور شد: رژیم غاصب اسرائیل با بکارگیری متفکران و نقشه های شوم در صدد ضربه زدن به اسلام است و همواره قصد به انزوا کشیدن مسلمانان جهان را دارد.

 

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص نابودی رژیم منحوس اسرائیل گفت: همانطور که امام راحل وعده پیروزی اسلام و نابودی دشمنان اسلام را می داد امروز رهبر انقلاب این نوید را می دهد که عمر این غده سرطانی رو به زوال است.

 

حجت الاسلام یوسفی راد در ادامه سخنانش بیان داشت: امروزه موفقیت مسلمانان و گسترش و صدور انقلاب به تمام جهان سبب شده که رژیم صهیونیستی خود را در خطر ببیند و با نقشه های شوم قصد دارد خود را ازاین مهلکه بیرون کند.

 

وی تصریح کرد: حزب الله لبنان، نیروهای حماس و کرانه باختری از سه جهت اسرائیل را در محاصره قرار داده اند و با فشارهایی که از طرف مسلمان به این رژیم غاصب می آید هیچ راهی جز غرق شدن در دریا را ندارد و البته با جنایتهایی که از سوی آنها رخ داده ماهیان دریا هم از بلعیدن آنها امتناع می کنند.

 

نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص)  در پایان حضور فرماندهان نظامی ایران در سوریه را مایه دلگرمی دانست و افزود: عنایات ویژه ای که از سوی رهبر معظم انقلاب به مردم مسلمان سوریه و عراق می شود عزم آنها را برای رویارویی با دشمنان دوچندان نموده که امید است به زودی شاهد نابودی داعش این فرزند ناخلف آمریکا باشیم.

 
منبع: مرصاد
ارسال نظرات
آخرین اخبار