خبرهای داغ:
در آیین افتتاحیه پل روگذر شهید حاجی حتم لو؛

سیاست دولت حمایت است

وزیر کشور گفت:سیاست دولت حمایت است لذا دولت ها موظف هستند تا مطالبات و نیازهای مردم را پاسخ دهند.
کد خبر: ۸۷۳۵۶۳۲
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶


به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر امروز در آیین افتتاحیه پل روگذر حاجی حتم لو با تبریک هفته دولت مردم را صاحبان اصلی دولت خواند و اظهار کرد:دولت نتیجه رای شماست و دولت ها تجلی اراده ملت هستند.

وی وظیفه دولت را خدمت خواند و گفت: دولت ها موظف هستند تا مطالبات و نیازهای مردم را پاسخ دهند و هفته دولت بر این مبنا گذاشته شده است تا ضمن قدردانی از شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هفته دولت، گزارشات اقدامات انجام شده را به مردم اعلام کنیم.

وزیر کشور افزود:بعد از گذشت 3 سال از عمر دولت تدبیر و امید به لطف خداوند همه قولهای رئیس جمهور( دکتر روحانی) که در انتخابات به مردم داده شده بود با جدیت پیگیری می شود.

رحمانی فضلی بیان داشت:یکی از قولهای بزرگ ایشان این بوده است که شر دشمنان را که به بهانه ی انرژی هسته ای در خانه این ملت را گرفته بود از سر این ملت کوتاه کند که به لطف خداوند متعال مذاکراتی که به عنوان 1+5 یا برجام مرسوم شد با هدایت ها و حمایت های رهبر عزیزمان و مقاومت  و استقامت مردم و با تدبیر دولت و مذاکره کنندگان به نتیجه رسید.

وی در ادامه اذعان کرد: ما امروز ملتی نیستیم که هراسی داشته باشیم آنها (دشمنان) میخواستند در ایران هراسی راه بیاندازند، مارا تهدید به جنگ کردند، تحریم و اجماع جهانی بر علیه ما ایجاد کرده بودند لذا نهایتا تسلیم قدرت ملت ایران و مجبور به پایان مذاکره به نفع ملت ایران شدند.

وزیر کشور آرامش، وحدت و انسجام در سیاست داخلی را قول دوم رئیس جمهور خواند و تصریح کرد:هدف از این تصمیم  آرامش برای مردم در برابر درگیری ها و اختلافات است لذا وظیفه ما این است که یک بستر آرام برای مردم تعریف کنیم تا بتوانند به راحتی به کار خود بپردازند.

رحمانی فضلی در ادامه مطلب فوق گفت: در این 3 سال دولت نه تنها منشا هیچ اختلافی نبود بلکه با بزرگواری، صبر و استقامت همه حاشیه سازی هایی که برای دولت شد تحمل و در نهایت ما امروز از مملکتی با انسجام همراه با وحدت، همدلی و هماهنگی برخورداریم.

وی بااشاره به اینکه قول سوم آقای روحانی در باب ایجاد امنیت در جامعه بود بیان داشت:شما روزانه شاهد وضعیت عراق، سوریه و یمن و مابقی کشورها هستید که وضعیت آنها به چه شکل می باشد لذا به لطف خداوند متعال و با همت نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و با همایت شورای امنیت ملی و سیاستگذاری دقیق مقام معظم رهبری ما در جزیره امن خاورمیانه هستیم و برای همین سرمایه گذاران در ایران به دنبال سرمایه گذاری هستند.

وزیر کشور قول بعدی ایشان(رئیس جمهور) را وضعیت اقتصادی مردم، اشتغال و تولید فعال خواند و اذعان کرد:الحمدالله این کار با ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی  دولت مصمم است که انشاالله این طرح و پروژه را به نهایت برساند و ما بتوانم نقطه ضعف اقتصادیمان را جبران کنیم.

رحمانی فضلی سیاست دولت را حمایت بیان داشت و گفت: امسال 60 هزار میلیارد تومان بودجه شهرداری ها ست که 18 هزار میلیارد تومان آن از طریق مالیاتها، ارزش افزوده و کمک دولت می باشد لذا دولت در این چند سال سعی کرده قوانین مناسبی را برای شهرداری ها به تصویب برساند.

وی افزود:در حال حاضر لایحه جامعه مدیریت شهری، توسعه پایدار شهری و همچنین لایحه اداری و استخدامی و چندین لایحه دیگر در دولت در دست بررسی است.

وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند متعال به همه شما و ما توفیق دهد که قدردان شهدایمان و خون های ریخته شده آنها و امام عزیزمان باشیم و بتوانیم پایه گذاری یک تمدن بزرگ اسلامی را که در دنیا ادعا داشته باشد که می تواند رفاه را در دنیا و آخرت مردم تامین کند به تحقق و نتیجه برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار