حجت الاسلام گواهی در گفتگو با «بسیج»:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران گفت: جوانان با ازدواج به موقع می توانند از خطراتی همچون اعتیاد به دور باقی بمانند و نیاز است که دولت تسهیلاتی برای ازدواج جوانان مهیا کند.
کد خبر: ۸۷۳۵۶۴۸
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
حجت الاسلام گواهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله(ص) تهران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به فرارسیدن هفته بانکداری اسلامی و لزوم حمایت بانک ها از نسل های امروزی برای ازدواج گفت: بانک ها می توانند با حمایت خودشان از جوانان، زمینه ازدواج آنها را مهیا کنند و تحقق این کار می تواند معضل اجتماعی به نام سختی های راه ازدواج را از میان ببرد.
 
وی افزود: بانک ها می توانند با تسهیل وام ازدواج به جوانان و همواره کردن راه برای اعطای این وام ها، جوانان را به ازدواج تشویق کنند.
 
حجت الاسلام گواهی با بیان اینکه جوانان کشور مشکلات بسیاری دارند، افزود: با وجود این همه استعداد و ظرفیت مادی و معنوی در کشور، دولت برای حمایت و کمک به جوانان کار مفیدی انجام نمی دهد.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله(ص) تهران خاطر نشان کرد: مشکلات جوانان باید به صورت ریشه ای و کارشناسی شده حل شود تا به سمت آسیب های اجتماعی و مفاسد اخلاقی سوق داده نشوند و بانک ها با تخصیص اعتبارات ویژه، نقش مهمی در ساماندهی و اشتغالزایی جوانان دارند.
 
وی تاکید کرد: بدون شک همه ما در قبال جوانان و جامعه خود مسئول هستیم و باید زمینه رشد و تعالی آنان را فراهم کنیم و در این زمینه دولت باید با برنامه ریزی صحیح وارد عمل شود وگرنه معضلات اجتماعی همچنان در جامعه سایه می افکنند.
 
حجت الاسلام گواهی در پایان خاطر نشان کرد: جوانان با ازدواج به موقع می توانند از خطراتی همچون اعتیاد به دور باقی بمانند و نیاز است که دولت تسهیلاتی برای ازدواج جوانان مهیا کند.

ارسال نظرات