سردار ظریف منش در گفتگو با «بسیج»:

عملکرد بسیج در برگزاری نمایش بازسازی غدیرخم ستودنی است

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیرخم با اشاره به بازسازی واقعه غدیرخم گفت: عملکرد بسیج در بازسازی این واقعه هنری و دینی، یک کار ستودنی است و اهمیت آن را می توان در انتقال مفاهیم غدیرخم از طریق هنر دانست.
کد خبر: ۸۷۳۵۶۴۹
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵
سردار حسین ظریف منش مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیرخم در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به عملکرد سازمان بسیج مستضعفین در برگزاری برنامه نمایشی غدیرخم در سراسر کشور گفت: سازمان بسیج مستضعفین کشور از سال 1389 حرکت جدیدی را در راستای ترویج فرهنگ غدیرخم درسراسر کشور ایجاد کرده است و سال 89 شاهد اجرای برنامه نمایشی واقعه غدیرخم با حضور سردار نقدی در قم بودیم و از آن سال به بعد، همزمان با فرارسیدن عیدغدیرخم در قسمت های مختلفی از کشور شاهد برگزاری برنامه نمایشی غدیرخم بودیم.
 
وی با اشاره به بازسازی واقعه غدیرخم افزود: عملکرد بسیج در بازسازی این واقعه هنری و دینی، یک کار ستودنی است و اهمیت آن را می توان در انتقال مفاهیم غدیرخم از طریق هنر دانست.
 
مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیرخم با اشاره به اینکه امسال این برنامه نمایشی در 162 نقطه از کشور برگزار می شود، افزود: امسال هم شهرهای مختلفی از کشور در عیدغدیرخم شاهد برگزاری برنامه نمایشی غدیرخم خواهند بود و امیدوارم که در آینده نزدیک، شاهد اجرای این برنامه نمایشی در تمام شهرهای ایران باشیم.
 
سردار ظریف منش با بیان اینکه واقعه غدیرخم مانند سایر وقایع مهم جهان اسلام مغفول مانده است،افزود: ما اگر بتوانیم واقعه غدیر را خوب بازسازی نماییم  کسانی که شعار جدایی دین از سیاست را سر می دهند،شکست خواهند خورد.
 
وی در ادامه افزود: بازسازی واقعه غدیرخم، جذابیت خاصی برای مردم دارد و می توان با افزودن برنامه های جانبی، اثر بخشی آن را چندبرابر کرد.
 
گفتنی است برنامه نمایشی غدیرخم، 6سالی می شود که همزمان با فرارسیدن عیدغدیرخم در سراسر کشور برگزار می شود.
ارسال نظرات