پروژه بخش راه با اعتباری بالغ بر 720 میلیارد ریال در سال جاری به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۷۳۵۶۵۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۴:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، پروژه احداث رمپ های وروردی و خروجی آزاد راه زنجان – بیجار به شهرک صنعتی شماره 2 نوآوران و پروژه باند شمالی قطعه 2 زنجان محور زنجان – دندی و تقاطع غیر همسطح ورودی شهرک صنعتی شماره 2 نوآوران و همچنین بخش تکمیلی پروژه بهسازی محور دندی- قره دره با حضور مهندس رحمتی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به بهره برداری رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی در مراسم بهره برداری از پروژه های بخش راه با بیان این مطلب که راه از زیرساختهای اصلی توسعه است گفت: استان زنجان بجهت موقعیت مناسب جغرافیایی و بنا به درخواستهای مردمی شهرستانها و سایر استانهای مجاور، نیازمند توسعه راههای ارتباطی است.

مهندس رحمتی افزود: با توسعه و بهسازی راههای دسترسی استان، بستر های اقتصادی از طریق سهولت واردات و صادرات بیش از گذشته فراهم خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی مشکلات جاده را از جمله عوامل موثر در بروز تصادفات عنوان نمود و اظهار داشت: اگر چه آمارها نشان می دهد که بیش از 35 درصد تصادفات مربوط به واژگونی خودرو ناشی از خواب آلودگی راننده است اما با این وجود بهسازی بزرگراهها مطابق با استانداردهای لازم، در ایجاد ایمنی راهها تأثیر بسزایی دارد.

همچنین مدیر کل مسکن و شهرسازی بابیان اینکه در سال جاری 26 پروژه بخشراه با 72 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسیدند، گفت: بهسازی و آسفالت راههای روستایی و توسعه بزرگراهها، ارتقاء راه های اصلی و نگهداری راهها از جمله برنامه های اصلی اداره کل است.

کلیم اله وثوقی افزود: کیلومتر 15 محور زنجان - بیجار تبدیل به بزرگراه شد و محور زنجان به سمت تاکستان تا سه راهی طارم و محور زنجان به میانه نیز از جمله بزرگراههایی بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.

گفتنی است، پروژه احداث رمپ های ورودی و خروجی آزاد راه به شهرک صنعتی نوآوران، بطول 950 متر و اعتبار هزینه شده 10 میلیارد ریال، پروژه احداث باند شمالی قطعه 2 محور زنجان – دندی و تقاطع غیر همسطح ورودی شهرک صنعتی شماره 2 نوآوران بطول 5.5 کیلومتر و اعتبار هزینه شده 290 میلیارد ریال و بخش تکمیلی پروژه بهسازی محور دندی- قره دره و 2300 کیلومتر الحاقی به طول 8.5 کیلومتر و اعتبار هزینه شده در آن 150 میلیارد ریال می باشد.

ارسال نظرات