معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:
نتایج سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف زنجان، در دو بخش برادران و خواهران اعلام شد.
کد خبر: ۸۷۳۵۶۶۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: نتایج سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف زنجان، در دو بخش برادران و خواهران اعلام شد.

حجت‌الاسلام محمود محمدی افزود: نتایج سی‌ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در مرحله استانی برادران در حسینیه اعظم برگزار شد، اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه در رشته قرائت بخش (برادران) نفر نخست مهدی کرمی، نفر دوم مجید نوری و نفر سوم یوسف قنبری انتخاب شدند، اظهارداشت: در این رشته نفر اول و دوم این رشته به مرحله کشوری راه یافتند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه در رشته ترتیل بخش (برادران) نیز نفر اول علی قنبری، نفر دوم منصور ندرلو و نفر سوم محمدرضا امیرخانی شدند، خاطرنشان کرد: در این رشته نیز نفر نخست و نفر دوم به مرحله کشوری راه یافتند.

وی با بیان اینکه در رشته حفظ 5 جزء (برادران) نفر نخست کمال اسدی و نفر دوم حمزه علی فرهادی شدند، گفت: رشته 5 جزء مرحله کشوری ندارد.

محمدی با بیان اینکه در رشته حفظ 10 جزء(برادران)، نفر اول یوسف رحیمی، نفر دوم محمد عارفیان و نفر سوم احسان شاهمرادی شدند، گفت: در این رشته نفر نخست به مرحله کشوری راه یافت.

وی با بیان اینکه در رشته حفظ 20 جزء (برادران) نیز نفر نخست حسین ابیضی مقدم، نفر دوم امیر محمدی و نفر سوم محمد امین نجفی انتخاب شدند، گفت: نفر نخست این رشته به مرحله کشوری راه یافت.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه در رشته حفظ کل (برادران) نفر نخست مسعود رضایی، نفر دوم امیر حسین احمدی و حمید جهان‌شاهلو به عنوان نفر سوم معرفی شدند، تصریح کرد: دو نفر اول این رشته در مرحله کشوری نیز حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در رشته اذان (برادران) سیدرضا حسینی به عنوان نفر نخست، بهزاد حیدری به عنوان نفر دوم و روح الله خلیلی نیز به عنوان نفر سوم معرفی شدند، گفت: در این مرحله نیز نفر نخست به مرحله کشوری راه یافت.

محمدی با اشاره به اینکه در رشته دعاخوانی (برادران) نیز فریبرز اسکندری به عنوان نفر نخست، علیرضا بهبودی به عنوان نفر دوم و سید مسعود شریفی به عنوان نفر سوم انتخاب شدند، اضافه کرد: در این رشته نفر نخست به مرحله کشوری راه یافت.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه به نتایج سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله استانی در بخش خواهران اشاره کرد و گفت: در رشته قرائت (خواهران) معصومه کاج به عنوان نفر نخست، مهین آرش به عنوان نفر دوم و فاطمه انصاری به عنوان نفر سوم انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه در رشته ترتیل (خواهران) مریم فضلی به عنوان نفر نخست، معصومه دانایی به عنوان نفر دوم و سکینه مهدوی به عنوان نفر سوم انتخاب شدند، اضافه کرد: در رشته حفظ 5 جزء (خواهران) نیز فاطمه بیگدلی به عنوان نفر نخست، رفعت محمدی به عنوان نفر دوم و فاطمه افشاری به عنوان نفر سوم انتخاب شدند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه در رشته حفظ 10 جزء (خواهران) رقیه حسنلو به عنوان نفر نخست، زهرا افراسیابی به عنوان نفر دوم و فاطمه رحمتی به عنوان نفر سوم انتخاب شدند، گفت: در رشته حفظ 20 جزء (خواهران) معصومه زلفخانی به عنوان نفر نخست، مینا بیات به عنوان نفر دوم، سمیه رجبی گوندره به عنوان نفر سوم انتخاب شدند.

وی افزود: در رشته حفظ کل (خواهران) فاطمه کابلی به عنوان نفر اول، رقیه مرادلو به عنوان نفر دوم و زینب غنیلو به عنوان نفر سوم انتخاب شدند.

محمدی با اشاره به اینکه در رشته دعاخوانی (خواهران) نیز لیلا کاظمی نفر اول، زینب صبوری نفر دوم و زبیده خدابنده لو نفر سوم شد، گفت: در رشته خواهران همه نفرات اول به مرحله کشوری راه یافتند.

وی گفت: مرحله کشوری مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه در تاریخ 27 مهر الی 5 آبان ماه سال جاری در استان گیلان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات