خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان:
تحریم‌های اقتصادی از ابتدای انقلاب برای تضعیف نظام اسلامی در دستور کار استکبار قرار گرفته تا جایی که در سال‌های اخیر به بهانه مسئله هسته‌ای این تحریم‌ها شدیدتر و پیچیده‌تر شد
کد خبر: ۸۷۳۵۷۷۵
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در گردهمایی مدیران و اعضای شورای کانون‌های بسیج فرهنگیان استان اصفهان اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی در عرصه دفاعی دارای مکتب بزرگی است که قابل ارائه به جهان است.

وی ادامه داد: مکتب دفاعی انقلاب اسلامی برگرفته از عاشورا است و امروز در کشورهایی همچون عراق، لبنان، یمن و سوریه اجرایی شده است و برکات بسیاری به همراه داشته است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به نقش شهید همدانی و مستشاران ایران در سوریه، گفت: با تشکیل بسیج مردمی در این کشور بر مبنای مدل دفاعی انقلاب اسلامی ایران، روند حرکت تکفیری‌ها متوقف شد و روز به روز به عقب‌نشینی وادار می‌شوند.

وی اذعان کرد: در حوزه سیاسی نیز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مدل حکومت ولایی را برگرفته از فرهنگ علوی به جهان ارائه کرد که در پی آن ابرقدرت شرق فروپاشی شد و غرب نیز در برابر نظام ولایی ایران پس از هر توطئه ناچار به پذیرش شکست می‌شود.

سلیمانی با اشاره به تهاجم آمریکا به عراق و افغانستان برای محدود کردن و منزوی کردن انقلاب اسلامی ایران، تأکید کرد: نتیجه این دو تهاجم پذیرش ذلت و شکست آمریکا شد تا جایی که برای فرار از این مهلکه دست به دامان ایران اسلامی شدند.

وی با بیان اینکه عربستان سعودی برای ایجاد ناامنی در ایران اسلامی از هیچ اقدامی فروگذاری نکرده است، تصریح کرد: حتی این رژیم دست به دامان جناح اقلیت حزب منحله دموکرات برای ایجاد ناامنی در ایران اسلامی شده است که این حربه نیز با شکست مواجه شده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اضافه کرد: عربستان و برخی کشورها برای ایجاد ناامنی تلاش می‌کنند برخی از تروریست‌های خارجی را وارد ایران کنند ولی به واسطه استحکام مکتب دفاعی و امنیتی ایران اسلامی با شکست مواجه می‌شوند.

وی گفت: امروز تمام شرایط دنیا و به وِیژه منطقه غرب آسیا به نفع ایران اسلامی است به جز اینکه در حوزه اقتصادی دچار آسیب‌ها و مشکلاتی هستیم.

سلیمانی ادامه داد: تحریم‌های اقتصادی از ابتدای انقلاب برای تضعیف نظام اسلامی در دستور کار استکبار قرار گرفت تا جایی که در سال‌های اخیر به بهانه مسئله هسته‌ای این تحریم‌ها شدیدتر و پیچیده‌تر شد.

وی با بیان اینکه نسخه خروج از این مشکلات اقتصاد مقاومتی است، افزود: امروز اقتصاد مقاومتی راه حل مشکلات کشور است ولی مشکلی که در اجرای آن وجود دارد، عدم اجماع بین مردم و دستگاه‌های اجرایی است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) به تلاش دشمن برای هجمه فرهنگی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: امروز باید برای فرهنگ و اقتصاد چاره اندیشی کرد و باید بدانیم که حتی بسیاری از مشکلات فرهنگی نیز بستر آن‌ها به خاطر مشکلات اقتصادی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها