خبرهای داغ:
مسئول حفظ آثار سپاه ناحیه بوئین زهرا:
مسئول حفظ آثار سپاه ناحیه بوئین زهرا اذعان کرد: تا کنون بیش از 95 درصد آثار شهدای شهرستان بوئین زهرا جمع آوری شده است که حوزه های مقاومت امانت این بار سنگین را در بخش های مختلف به دوش کشیده اند.
کد خبر: ۸۷۳۵۸۰۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳


حسن قجر شیرازی مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، با اشاره به اینکه امروز زندگی و امنیت ما مرهون شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم است گفت: شهادت پرافتخارترین مدالی است که خداوند آن را فقط به گردن کسانی می اندازد که لیاقت این کار را دارا باشند.

وی افزود: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان کمترین کاری است که از دست ما برمی آید و ما باید در راستای فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ شهادت در جامعه اقدام به جمع آوری آثار این عزیزان نماییم.
حسن قجر شیرازی با اشاره به اینکه تا کنون بیش از 95 درصد آثار شهدای شهرستان بوئین زهرا جمع آوری شده است افزود: حوزه های مقاومت امانت این بار سنگین را در بخش های مختلف به دوش کشیده اند و در برخی موارد کتاب هایی هم از این شهدا به چاپ رسیده است.

مسئول حفظ آثار سپاه ناحیه بوئین زهرا اظهار امیدواری کرد پایان سال 1395 پایان جمع آوری تمام آثار شهدای شهرستان باشد و تمام این آثار به حفظ آثار استان قزوین ارسال شود.


2001/ت20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها