سردار رضا محمدسلیمانی خبر داد

برپایی بیمارستان صحرایی در اردل

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از برپایی بیمارستان صحرایی شهید کاووسی و شهدای جامعه پزشکی در شهرستان اردل خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۵۸۵۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار رضا محمدسلیمانی، در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: در راستای کمک به محرومان و نیازمندان و همچنین در ایام منتهی به هفته دفاع مقدس، بیمارستان صحرایی شهید کاووسی و شهدای جامعه پزشکی در شهرستان اردل برپا می شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، افزود: در این بیمارستان صحرایی، تیم های تخصصی داخلی، جراحی، اطفال، چشم، زنان و زایمان، ارولوژی و همچنین عمومی و دندانپزشکی به مدت سه روز مستقر خواهند شد.

وی، ادامه داد: آموزش های بهداشتی به منظور ارتقای سطح سواد سلامت جامعه نسبت به ارائه آموزش های تغدیه ای و سبک زندگی سالم و خودمراقبتی از دیگر خدمات پیش بینی شده در مدت برپایی بیمارستان صحرایی شهید کاووسی و شهدای جامعه پزشکی در شهرستان اردل می باشد.

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: بیمارستان صحرایی شهید کاووسی و شهدای جامعه پزشکی رأس ساعت 9صبح سه شنبه نهم شهریورماه الی یازدهم این ماه در محل مدرسه شبانه روزی روستای عشایری قرآب بخش دیناران شهرستان اردل دایر خواهد بود.

به گزارش بسیج، تا هفته دفاع مقدس، یک بیمارستان صحرایی دیگر نیز در شهرستان اردل دایر خواهد شد.

ارسال نظرات