خبرهای داغ:
برزگر با بیان اینکه هدف از نفوذ تغییر افکار و سپس تغییر رفتارهای ما است گفت: دشمن به دنبال تغییر رفتار های ایران در سیاست های منطقه ای است .
کد خبر: ۸۷۳۵۸۶۳
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ احمد برزگر هادی سیاسی کشوری در جمع بسیجیان و پاسداران سپاه ناحیه شیروان با اشاره به حربه های دشمنان در طی 37 سال گذشته برای نابودی انقلاب اسلامی و به زانو درآوردن نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: به اذعان اندیشکده های آمریکایی رهبر معظم انقلاب ابر حریفی است که نقشه راه آمریکا را به خوبی می فهمد و آن ها را نقش بر آب می کند.

برزگر در ادامه به تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری بر واژه نفوذ اشاره کرد و افزود: سال 94 حضرت آقا بیش از 80 بار این واژه را تکرار کرد.

وی با بیان اینکه هدف از نفوذ تغییر افکار و سپس تغییر رفتارهای ما است گفت: دشمن به دنبال تغییر رفتار های ایران در سیاست های منطقه ای است و می خواهد فکر ما را تغییر دهد دهد تا ایران عضو باشگاه های هسته ای،فضایی و .. نباشد و انحصاری بودن علم را نشکند.

این هادی سیاسی نفوذ را اعمال قدرت بصورت غیر آشکار معرفی کرد و گفت: امروزه نفوذ استراتژی اول دشمن برای مقابله با ایران اسلامی است.

احمد برزگر با طرح این سوال که چرا دشمن نفوذ را دستور کار خود قرار داده است پاسخ داد: اولین دلیل وجود برخی مسئولین و افراد ساده نگر است که تحلیل سطحی از مسائل دارند و به عمق قضایا توجهی ندارند.

وی ادامه داد: دومین دلیل اینست که فکر می کنند در ایران گسست بین نسلی در حال اتفاق افتادن است و نسل جوان انقلاب ندیده به ارزش ها پایبند نیست.

سومین دلیلی که برزگر معرفی کرد فشارهای های اقتصادی حاصل از تحریم ها و گره زدن حل آن مشکلات به تعامل با آمریکا توسط عده محدودی در کشور بود.

این هادی سیاسی وجود اقلیتی در ایران که دلشان با غرب است را دلیل چهارمی دانست که سبب شده آمریکا برای نفوذ در ایران برنامه ریزی کند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری راه حل تمام مشکلات را بویژه در حوزه اقتصادی تکیه بر نیروی درون نظام دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها